عدم تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

پایگاه خبری اختبار- با پایان مهلت هفت روزه ثبت‌نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی و برخلاف انتظارها، این مهلت تمدید نشد.

به گزارش اختبار، تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی پیش از این از طریق انتشار فراخوان‌های دوره‌ای و بررسی مدارک متقاضیان صورت می‌گرفت اما امسال برای اولین بار صدور پروانه تاسیس این دفاتر ساز و کار مشخصی پیدا کرده و قرار است تا در آزمونی که به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود شرکت کنند

مهلت ثبت نام برای این آزمون از ۳۰ آبان شروع شد و تا یکشنبه ۶ آذر ادامه داشت. با پایان روز شش آذر خبری مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌نام منتشر نشد و لینک ثبت‌نام نیز از سایت سازمان سنجش حذف شد.

این موضوع باعث شد تا بعضی داوطلبان که به امید رویه معمول تمدید مهلت، ثبت‌نام خود را انجام نداده بودند از این آزمون جا بمانند.

با توجه به اینکه تاریخ برگزاری آزمون روز ۲۴ آذر تعیین شده است به نظر نمی‌رسد در مدت کوتاه باقی‌مانده تا روز آزمون، فرصت مجددی برای ثبت‌نام متقاضیان پیش‌بینی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. سلام خواهشا تمدید کنید چون اطلاع رسانی قبلا از طریق سامانه خدمات الکترویک قضایی بود ما اصلا متوجه ثبت نام‌نشدیم لطفا یک بار تمدید کنید اکثرا از ثبت نام جا موندن
    سپاس

  2. خیلی بد شد بنده بخاطر مشکل دوروز آخرو نتونستم ثبت نام کنم .این بی عدالتی هست تمدید نشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا