شرایط اختصاصی کانون وکلای زنجان در آزمون وکالت ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری زنجان شرایط اختصاصی این کانون را برای اطلاع داوطلبانی که قصد دارند کانون وکلای دادگستری زنجان را برای شرکت در آزمون وکالت ۱۴۰۰ انتخاب کنند، اعلام کرد.

لازم به ذکر است که بر اساس بند ۱۲-۶ آگهی آزمون وکالت ۱۴۰۰، متقاضیان پیش از انتخاب کانون محل کارآموزی و اشتغال خود می‌بایست به آگهی اختصاصی کانون‌ها در سایت اختصاصی آنها مراجعه کنند و از شرایط احتمالی پیش بینی شده در هر کانون آگاه شوند. زیرا با توجه به مستقل بودن کانونها و ویژگیهای اقلیمی و اجتماعی آنها شرایط اختصاصی اعلامی هر کانون برای متقاضیان ورود به آن لازم الاتباع است.

مهلت ثبت‌نام آزمون وکالت ۱۴۰۰ از امروز ۲۶ اردیبهشت آغاز شده و تا ۴ خرداد نیز ادامه دارد. این آزمون در ۳۰ تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

متن کامل اطلاعیه منتشر شده از سوی کانون وکلای دادگستری زنجان را در ادامه بخوانید:

پیرو اگهی آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری سال ۱۴۰۰، توجه آن دسته از داوطلبین محترمی که کانون وکلای دادگستری زنجان را برای شرکت در آزمون انتخاب خواهند نمود، به نکات ذیل جلب می نماید:

۱. این کانون صرفاً دارندگان مدارک تحصیلی موضوع ماده ۲ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری را پذیرش خواهد نمود.

۲. این کانون با انتقال محل کارآموزی پذیرفته شدگان به حوزه کانون های دیگر و از سایر کانونها به این کانون، به هیچ عنوان حتی به صورت میهمان موافقت نخواهد کرد.

۳. کارآموز پذیرفته شده در این کانون باید در شهر محل کارآموزی سکونت داشته باشد. هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری زنجان ۱۴۰۱/۰۲/۲۶

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام خدمت مسوولین محترم کانون استان زنجان..شرایط بسیار خوبی قرار داده اند..حداقل حقوق داوطلبین محترم زنجان پایمال نمیشود..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا