سهمیه ایثارگران پس از تایید مراجع ذی ربط در آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی اعمال خواهد شد

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی :

سهمیه ایثارگران پس از تایید مراجع ذی ربط در آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی اعمال خواهد شد

دکترعلوی فاضل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همواره برای کلیه متقاضیان استفاده از سهمیه اعم از رزمندگان ، ایثارگران ، بسیجیان فعال که جزء داوطلبان شرکت کننده در آزمون های دانشگاه آزاداسلامی در مقاطع مختلف می باشند، سهمیه لازم را درنظر گرفته است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش با اعلام این خبر با توجه به نگرانی بعضی از داوطلبان در خصوص اعمال سهمیه بیان داشت: با توجه به اینکه در برخی موارد تاییدیه حائز شرایط بودن تعدادی ازداوطلبان برای استفاده از سهمیه بعد از اعلام نتایج توسط نهادهای مسئول خارج از دانشگاه به این مرکز ارسال می گردد، امکان اعمال سهمیه این داوطلبان وجود ندارد که این موارد در صورت ارسال تاییدیه بعد از مهلت مقرر سریعاً در دست بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: نیازی به مراجعه حضوری این دسته از عزیزان جهت پیگیری اعمال سهمیه نمی باشد و نتایج در صورت تایید نهادهای ذیربط، متعاقباً اعلام خواهد شد.

علوی فاضل تصریح کرد: از سال ۸۷ الی ۹۴ بیش از ۳۳۰ هزار نفر برای پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی از امتیاز سهمیه شاهد و ایثارگران، رزمندگان و بسیجی فعال بهره مند شده اند و در سال ۹۴ نیز پذیرش ۳۳۵۱۶ نفر با استفاده از امتیاز سهمیه های مذکور، نشان دهنده خدمتگزاری دانشگاه آزاداسلامی به خانواده معظم شهداء، ایثارگران و بسیجیان عزیز است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۸۹ دیدگاه ها

  1. سلام. چندبار سوال پرسیدم پاسخی نگرفتم. امیدوارم این بار پاسخ بفرمایید. برادرشهید هستم. نمره ept من ۴۱۰ شده. خواستم ببینم با توجه به سهمیه خانواده شهدا ایا قبول محسوب می شوم؟ لطفا راهنماییم کنید چه کار کنم؟ ممنونم

  2. سلام من زبان ept شرکت کردم،اما بخشنامه دریافت کد رهگیری سازمان سنجش ارائه نکرده بود،اما گزینه رزمنده در ثبت نام زبان زدم،وسهمیه تایید شود،۴۳۰ نمره قبولی گرفتم،،اما نگران نفرستادن کد رهگیری هستم،، ،پی گیری فرمایید،،،سپاس موسی ترکی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا