سخنگوی سازمان سنجش: ۴۳ هزار داوطلب آزمون وکالت کارت خود را دریافت کردند

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان مجدد این موضوع که آزمون وکالت روز ۲۰ فروردین لغو نخواهد شد، اعلام کرد که تا عصر امروز بیش از ۴۳ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه را دریافت کرده‌اند.

به گزارش اختبار، درحالیکه در سه روز اخیر حواشی و شایعات متعددی درباره برگزاری آزمون وکالت سال ۱۳۹۹ مطرح شده است، فاطمه زرین‌آمیزی،‌ سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین به خبرگزاری فارس گفت: آزمون وکالت با هماهنگی‌های صورت گرفته با نهادهای نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر برگزار خواهد شد و بالا رفتن آمار تعداد شهرهای قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۴۳ هزار و ۷۶ نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده‌اند و آزمون پروانه وکالت وکلای دادگستری با هماهنگی با نهادهای نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر در ۸۴ شهرستان در صبح روز جمعه ۲۰ فروردین  برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶۹ دیدگاه ها

  1. خانم سخنگو هر چی شما اصرار داشتین به برگزاری ما باورمون نمیشد و دم به دم سایت رو چک میکردیم تا تعویق رو ببینیم… می دونم شما هم مامورید و معذور… به هر حال خدا رو شکر که تعویق شد .

  2. خانم محترم زرین آمیزی ، سخنگوی محترم سنجش، دیدید که مقامات با وجدان کشور اجازه ندادند عده ایی به خاطر منافع ،جان مردم را به خطر بیاندازند. درود بر شرف مقاماتی که جلوی این آزمون که مصداق قتل عمد بود را گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا