ساعت کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تا پایان مرداد ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- علی‌رغم مصوبه هیات وزیران درخصوص «تعطیلی کلیه ادارات، سازمانهای دولتی، بانکها و سایر نهادهای عمومی در روزهای پنجشنبه تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۰»، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در روزهای پنجشنبه دایر می‌باشند.

به گزارش اختبار، کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

ضمن سپاس و قدردانی از مدیران محترم و کارکنان خدوم دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به اطلاع هموطنان عزیز می رساند:
همانگونه که در سخت‌ترین شرایط کرونایی کشور، دفاتر خدمات قضایی با جان‌فشانی و ایثار با تمام توان در خدمت مردم عزیز کشورمان هستند و بلحاظ ضرورت دسترسی مراجعان محترم به خدمات قضایی، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی پنج شنبه‌ها دایر بوده و در سایر ایام هفته نیز شروع و پایان ساعت کار مطابق فعالیت واحد قضایی محل خدمت می‌باشد شایان ذکر است در صورت تمایل مدیران محترم ادامه فعالیت دفاتر در پایان روز حداکثر تا ساعت ۱۷ مجاز است.

فهرست دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان تهران را اینجا ببینید

فهرست دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سراسر کشور را اینجا ببینید

این تصمیم از سوی معاون خدمات الکترونیک قضایی مرکز فناوری قوه قضاییه نیز اعلام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. کارمندان قوه قضاییه شانه از زیر کار خالی کرده اند. بهانه ای پیدا کرده اند. جوابگوی مراجعه کننده ها نیستند. سنگینی بار را روی شانه بخش خصوصی گذاشته اند.
    قوه قضاییه باید به این مساله ورود جدی نماید. اگر قرار است که همه کارهای مردم در دفاتر قضایی بخش خصوصی باشد لزومی ندارد که این همه ساختمان و هزینه و حقوق به تعداد زیادی کارمند بی مسئولیت پرداخته شود.
    باید نقش جبهه جهادی و افراد مخلص در احقاق حق مردم پر رنگ شود. کارهای قضایی به صورت مردمی = جهادی = دانش بنیان اداره شود . ان شاءالله

  2. با سلام
    من کارمند دفتر خدمات الکترونیک قضایی هستم.
    از روزی که کرونا امد ما به صورت مداوم و بدون هیچ تعطیلی و هیچ کسر کاری سر کار بوده ایم و علاوه بر آن مسئولان بالا دست که خودشان در خانه نشسته اند برای کارمندان بیچاره تصمیم میگیرند که بیش تر از ساعات کاری نیز کار کنند. کاش کمی هم به فکر باشید . ما هم آدمیم, در معرض مستقیم کرونا هستیم , مگر ما مریض نمی شویم ؟؟؟؟
    چرا کارکنان قوه قضاییه خودشان ۳۰% و ۵۰% بر سر کار می روند ولی ما تمام وقت باید سر کار باشم. این چه عدالتی است ؟؟؟ چون ما زیر مجموعه بخش خصوصی هستیم مجبوریم تمام وقت سر کار باشم ولی کارمندان قوه قضاییه که تمام مسئولیتشان را به ما سپرده اند در خانه بنشینند و حقوقشان را از دولت بگیرن.
    وای بر این عدالت
    وای بر قوه قضاییه ای که عدالت را در خودش بر قرار نمی کند ولی برای مردم تصمصم می گیرد.
    وای بر شما………

  3. با سلام
    سود ررو مدیر دفاتر می برند و زجرش رو ما کاربرای دفاتر
    ۸ ساعت تمام باید با همه نوع آدم بی اعصاب سرو کله بزنیم تعطیلی نداریم و هیچ حمایتی از هیچ جا نمی شیم . خیلی راحت هم یه نامه میزنید که تا ۱۷ کار کنید خودتون میتونید ۹ ساعت یه جا رویه صندلی بشنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. به نام خدا

    باسلام

    دفاتر خدمات قضایی بهترین استفاده ر در ایام کرونا کرده اند و با تحمیل هزینه ها به مردم خدمت قضایی ر الکترونیکی نموده و باعث کاهش هزینه های قوه قضاییه شده است و از طرفی این مردم هستند که باید تحمل کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا