زمان برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی ارشد ۹۵ تغییر کرد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد :

زمان برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی ارشد ۹۵ تغییر کرد

آزمون دکتری ۹۵ در دو نوبت ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ و ۷ آبان ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ از ۱۶ تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۴ انجام می شود و این آزمون در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر زمان برگزاری آزمون‌های دوره دکتری (نوبت اول و نوبت دوم)، کارشناسی ارشد ناپیوسته و سراسری سال ۹۵ خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در مورد آزمون دوره دکتری ۹۵ (نوبت اول و نوبت دوم) گفت: ثبت‌نام برای شرکت آزمون دوره دکتری ۹۵ (نوبت اول) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی www.sanjesh.org از ۶ دی‌ماه آغاز شده و تا ۱۵ دی‌ماه ۹۴ ادامه دارد تاریخ برگزاری این آزمون در تاریخ ۱۴ اسفند ۹۴ خواهد بود. ثبت‌نام برای آزمون دوره دکتری ۹۵ (نوبت دوم) از ۲۴ مردادماه آغاز شده و تا ۳۰ مرداد ادامه دارد. این آزمون در تاریخ ۷ آبان‌ماه ۹۵ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ اظهار کرد: ثبت‌نام این آزمون از تاریخ ۱۶ آذرماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۲ آذرماه ادامه دارد. این آزمون در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

توکلی در مورد دلیل تغییرات ایجاد شده توضیح داد: دلیل تغییر در زمان برگزاری آزمون دکتری این بود که این آزمون باید در دو مرحله و در ماه‌های اسفند و آبان برگزار می‌شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان در مورد تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد نیز اظهار کرد: تغییر زمان برگزاری این آزمون فرصت مناسبی برای داوطلبان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا