روش و مهلت اعتراض به نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۳۹۹

داوطلبان 5 روز از زمان اعلام نتایج برای اعتراض مهلت دارند

پایگاه خبری اختبار- داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه از زمان اعلام نتایج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ۵ روز برای اعتراض به نتایج اعلام شده مهلت دارند.

بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه از زمان اعلام نتایج از سوی این سازمان (۲۸ آبان ۱۳۹۹) به مدت ۵ روز برای اعتراض به نتایج اعلام شده در کارنامه خود از طریق سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی به نشانی www.darkhast.sanjesh.org مهلت دارند.

سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود به سبب شیوع بیماری کرونا هیچ درخواست را به صورت حضوری نمی پذیرد و کلیه درخواست ها باید به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مربوطه انجام شود.

بیشتر بخوانید:

داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در سال ۱۳۹۹ برای اعتراض به نتایج اعلام شده می توانند با مراجعه به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی به نشانی www.darkhast.sanjesh.org اعتراض خود را به همراه مستندات مربوطه ثبت کنند.

پس از ثبت اعتراض، شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیامک برای داوطلب ارسال خواهد شد، داوطلبان با استفاده از شماره نامه و کد رهگیری می توانند با مراجعه به سامانه رهگیری الکترونیکی مکاتبات به نشانی www.rahgiri.sanjesh.org از آخرین وضعیت رسیدگی به اعتراض خود مطلع بشوند.

داوطلبان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلات فنی احتمالی در جریان ارسال اعتراض خود به نتیجه آزمون می توانند با شماره تلفن های تهران: ۴۳۵۹۱۱۱۱-۰۲۱ کرج: ۳۶۱۸۲۳۴۶-۰۲۶ تماس بگیرند.

لازم به توضیح است که با توجه به تصحیح ماشینی اوراق امتحانی معمولا احتمال بروز خطا کم است و سازمان سنجش نیز در رسیدگی به اعتراضات احتمالی داوطلبان نهایتا ممکن است اوراق را مجددا با کلید آزمون تطبیق بدهد و از جهت نوع و کیفیت سوال و یا پاسخ ها صلاحیت دخالت یا اظهارنظر ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۱ دیدگاه ها

  1. سلام درخصوص اعتراض به نتایج نهایی مشاوران خانواده چطوری پیگیری کنیم؟آزمون کتبی و شفاهی پذیرفته شدم ولی پیام اومد که مدارکتون ناقصه!!!!!!!!!!!

  2. عرض سلام و احترام لطفا نتیجه اعتراض وکالت قوه قضاییه ۹۹ اینجانب اعلام نمایید تا چه زمانی باید صبر کنم‌

  3. سلام و عرض ادب برای نتیجه وکالت قوه قضائیه ۹۹ اعتراض زده و تا این لحظه جواب اعتراض بنده اسلام‌خواهی در حالی که جواب اعتراض بقیه داوطلب ها اعلام کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا