راهکار کمیسیون حقوقی مجلس برای تامین اعتبار استخدام کارکنان شوراهای حل اختلاف

پایگاه خبری اختبار- نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت که طبق مصوبه جدید این کمیسیون قرار است اعتبار استخدام کارکنان شوراهای حل اختلاف از محل هزینه رسیدگی به دعاوی حقوقی تامین شود.

به گزارش اختبار، حسن نوروزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نشست کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست روز ۱۷ فروردین کمیسیون ایرادات لایحه شوراهای حل اختلاف اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رفع شد، تنها سه مورد از ایرادات مراعا ماند چراکه مربوط به حضور قاضی در جلسات شورا است و این مسئله باید در جلسه قوه قضاییه که امروز برگزار می‌شود تعیین تکلیف شود.

وی افزود: یکی از ایرادات شورای نگهبان به مصوبه کمیسیون درباره استخدام کارکنان شوراهای حل اختلاف بود و آن را دارای بار مالی دانسته بود که این ایراد در کمیسیون اصلاح  و مقرر شد اعتبارات مربوط به جذب کارکنان شوراهای حل اختلاف به صورت پیمانی و قرارداد کار معین از محل هزینه رسیدگی به ۵۰ درصد از پرونده‌های مدنی و حقوقی شوراهای حل اختلاف، تامین شود.

بیشتر بخوانید:

شورای نگهبان «لایحه شورهای حل اختلاف» را تایید نکرد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. جناب حسن نوروزی از همه جا ناامید شدیم، شما یه چیزی بگین؟ بالاخره تکلیف ما رو مشخص کنین. قرمزی شهرها وافعیه یا ما زیادی هستیم تو جامعه که ارزش قائل نیستن بهمون؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا