رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور: کارکنان شوراهای حل اختلاف به فکر استخدام نباشند

پایگاه خبری اختبار- رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از کسانی که عضو شوراهای حل اختلاف می‌شوند خواست تا به فکر استخدام نباشند.

به گزارش اختبار به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی امروز در آیین گشایش مجتمع شورای حل اختلاف امامزادگان عینعلی و زینعلی گفت: کسانی که عضو شوراهای حل اختلاف می‌شوند، برای استخدام وارد نشوند زیرا متضرر خواهند شد؛ فعالیت شورا افتخاری و هدف برقراری صلح است و چه بسا افرادی از آمال خود نیز در این مسیر انفاق کنند.

صادقی همچنین درباره وضعیت دریافتی‌های کارکنان شوراها گفت: در سال ۹۹، متوسط دریافتی کارکنان شورا حدود ۵۰۰ هزار تومان در سال بود که این رقم اکنون به سه میلیون تومان در سال رسیده و در واقع ۶ برابر شده است البته بسیار ناچیز است و این مبلغ در شعبی که حجم کار بالایی دارد بیشتر می‌شود.

صادقی درحالی این سخنان را بیان کرد که در یک سال گذشته و با مسکوت ماندن لایحه دو فوریتی شوراهای حل اختلاف، کارکنان این شورا نسبت به وضعیت معیشتی و شغلی خود اعتراضاتی را مطرح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این لایحه پس از دو مرتبه رد شدن از سوی شورای نگهبان از مرداد سال گذشته در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بلاتکلیف مانده است.

مهم‌ترین ایرادی که شورای نگهبان به این لایحه وارد کرده، ماده پنج مکرر آن درباره استخدام کارکنان شوراهاست که با ایراد بار مالی مواجه شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. آقای رئیس، جناب آقای صادقی
    آیا اگر فرزندان خودت هم عضو شورای حل اختلاف بودند باز همچین اظهار نظری میکردی، چطور در مورد آینده ۱۳هزار عضو شورای حل اختلاف که اکثر آنها نیروهای جوان و تحصیل کرده میباشتد به این ادبیات صحبت کردی، به جای اینکه به فکر راهکاری برای جذب این تیروهای زخمت کش باشی. امید همه آنها را ناامید کردی، علت عناد و دشمنی شما و همکارانتان با نیروهای حل اختلاف چیست؟ آیا جنابعالی حاضری فقط ۳ماه با این حق الزحمه ناچیزی که به نیروهای شورای حل اختلاف میدهند زندگی کنی..
    خواهشا برای جذب تیروهای شورای خل اختلاف در دستگاه قضا مجدانه پیگیر باشید و اگر نمیتوانی برای آنها کاری بکنی میدان را برای یک نفر دلسوز شورا خالی کن

  2. سلام واقعا بی انصافیست . سیزده سال است که جوانیم را در شورا گذاشته ام به امید جذب . کار سه نفر را انجام می دهم . دوستانم که نهضت سوادآموزی بوده اند چندین سال است که جذب آموزش پروش شدند حتی مربیان قران.
    یعنی ما از همه کمتریم. همین اقای هادی صادقی می تواند با ۲ میلیون تومان زندگی کند. آقای هادی صادقی مسلمان است و روحانی هم هست. آیا شب سرش را راحت روی بالش می گذارد درحالی که ما روزانه با دهها نفر سروکار داریم و … انوقت برای ۲ میلیون تومان .؟ به خدا باید در دنیای دیگری که اعتقاد داریم باید پاسخگو باشد. به راحتی می گوید منتظر استخدام نباشید.چرا؟ مگر گاو خدا را ما دزده ایم ؟؟

  3. همش دروغه این آزمونی که برگزار شد بیش تر کارکنان شورا رو برای استخدامی دربرمیگرفت و بخاطر اونا هم برگزار شد همشون هم دارن استخدام میشن دوستم اصلا امادگی نداشت واسه ازمون تو شورا بهشون گفته بودن که فقط ثبتنام کنید کافیه با این کار نظریه ی شورای نگهبان رو دور زدن فکر میکنن ملت هیچی نمیدونن تنها چیزی که تو مملکت ما ارزش نداره شایسته سالاری هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا