عضويت در کانال تلگرام اختبار
انجمن علمی آیین دادرسی مدنی ایران صفحه اینستاگرام پایگاه خبری اختبار ماهنامه حقوقی وکلا-شماره-پنجم
آخرین مطالب
خانه » آزمون های حقوقی » آزمون قضاوت » دفترچه سؤالات آزمون قضاوت ۹۸

اپلیکیشن تبصره برای آموختن حقوق بسته های جامع سرعتی آزمون دکتری حقوق موسسه جی5

دفترچه سؤالات آزمون قضاوت ۹۸

Share Button

سؤالات مرحله اول (تستی) جذب عمومی داوطلبان منصب قضا

برای دانلود فایل PDF

دفترچه سؤالات B مرحله اول (تستی) جذب عمومی داوطلبان منصب قضا

برگزار شده در شهریور ۱۳۹۸

اینجا کلیک کنید

لازم‌به‌ذکر است که دفترچه سؤالات رسمی این آزمون تاکنون از سوی قوه قضاییه و سازمان سنجش آموزش کشور منتشر نشده است.

برای مشاهده پاسخنامه تشریحی درس حقوق تجارت این آزمون به قلم فرشید فرحناکیان اینجا کلیک کنید

 

← برای عضویت در کانال تلگرام اختبار اینجا کلیک کنید →
← برای عضویت در خبررسان تلگرام اختبار اینجا کلیک کنید →
← برای عضویت و پیگیری صفحه اینستاگرام اختبار اینجا کلیک کنید →
← برای دریافت تازه ترین مطالب، در خبرنامه ایمیلی اختبار عضو شوید

لینک کوتاه این نوشته: https://www.ekhtebar.com/?p=47820

۳۰ نظر

  1. دوستان سوال ۵۴ کدوم گزینه میشه؟؟

  2. سلام وخسته نباشید خدمت خانم مونا زنده دل
    من خواهشی از شما دارم کلید پیشنهادی قضاوت ۹۸ رو میشه اعلام کنید
    حتی اگه بعضی از جوابهاش غلط باشه
    ممنون

  3. من با اون واژه من دراری شما که ابداع کردید، مشکل دارم! نه با کتاب فقها و حقوقدانان بزرگ ایران از جمله استاد فقید جناب آقای دکتر امیرناصر کاتوزیان.

  4. متاسفانه خیلی از دانشجویان اشنایی با زبان عرب و متون فقهی که حقوق مدنی ما برگرفته از فقه و ادبیات عرب است را ندارند، و حقوق مدنی را فقط و فقط یاد گرفته و حفظ کرده اند،نتیجه ان این می شود که دانشجو قدرت تحلیل قوانین و متون حقوقی را ندارد و فقط انها را یاد می گیرد و به حافظه می سپارد.مثلا قواعد عمومی قرارداد ها و قوانین بیع و خیارات قانون مدنی کاملا برگرفته از کتاب اجتهادی مکاسب شیخ انصاری (ره)است، دانشجویی که اسم این کتاب نشنیده و مباحث بنیادین فقه که قانون، مدنی مبتنی بر ان قواعداست، را نفهمیده چه طور می خواهد قدرت تحلیل و نقد صحیح متون حقوقی را بدست اورد؟
    برادر من مگر دکتر کاتوزیان در ذیل ماده ۲۹۴ نفرموده اند که دین که در این ماده امده موضوعش باید کلی باشد، مفهوم این جمله این است که بین دو دینی که موضوعش عین معین است تهاتر حاصل نمی شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*