دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد

پایگاه خبری اختبار- دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی هم زمان با آغاز انتخاب رشته متقاضیان تحصیل در این دانشگاه منتشر شد.

 دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد

برای دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد کلیک کنید

همچنین؛

برای اطلاع از شرایط انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه سراسری و دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته این دانشگاه‌ کلیک کنید

شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند می توانند با استفاده از شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه اولیه سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی وارد سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org شوند و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

پس از ورود به سامانه لازم است هزینه انتخاب رشته به مبلغ ۸۳۰،۰۰۰ ریال از سوی داوطلب پرداخت شود.

هر داوطلب می تواند حداکثر تا ۱۰۰ کد رشته و محل را متناسب با کدرشته امتحانی خود انتخاب و به ترتیب اولویت ثبت نماید. داوطلبان پس از انتخاب رشته و محل لازم است گزینه ثبت نهایی را انتخاب و نسخه چاپی رشته و محلهای انتخابی را از سامانه دریافت و تا زمان اعلام نتایج نهایی حفظ نمایند.

ویرایش رشته / محل های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته فعال بوده و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه مجدد به منظور ویرایش رشته و محل های انتخابی خود نیستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا