داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد می توانند محل های جدید را انتخاب کنند

علوی فاضل، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد:

داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد می توانند محل های جدید را انتخاب کنند

داوطلبانی که در کارنامه آنها انتخاب محل های جدید درج شده است، می توانند از ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ نسبت به انتخاب محل های جدید اقدام کنند

دکتر علوی فاضل به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به ایجاد محل های جدید در اکثر رشته های مقطع دکتری تخصصی، داوطلبان حائز شرایط می توانند در انتخاب این محل ها ثبت نام نموده و پذیرفته شوند.

علوی فاضل در ادامه افزود: داوطلبانی که در کارنامه آنها امکان قبولی با انتخاب محل های جدید درج شده است، می توانند از ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹/۶/۹۳ با مراجعه به پایگاه ثبت نام الکترونیکی معاونت سنجش و پذیرش نسبت به انتخاب محل های جدید اقدام کنند.

معاونت سنجش و پذیرش گفت: در انتخاب محل های جدید هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر بیست محل دانشگاهی خواهد بود و داوطلبان تا پایان روز یکشنبه مورخ ۲۳/۶/۹۳ می توانند نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام کنند.

علوی فاضل ابراز امیدواری کرد که: ظرفیت ایجاد شده در این مقطع بتواند پاسخگوی نیاز داوطلبان این مقطع باشد و رضایت آنها را جلب کند.

علوی فاضل گفت: رشته محل های ارائه شده از گستردگی مناسبی در سطح کشور برخوردار بوده و سهم پذیرش داوطلبان بومی را در این مقطع افزایش داده است. علوی فاضل زمان اعلام نتایج این مرحله را اواسط هفته آینده اعلام کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا