خدمات آموزش مجازی موسسۀ «استاد آنلاین»

در گفتگو با پایگاه خبری اختبار تشریح شد:

خدمات آموزشی موسسۀ «استاد آنلاین» به داوطلبان آزمون های حقوقی در راستای ایجاد عدالت آموزشی

موسسه استاد آنلاین آموزش مجازی

پایگاه خبری اختبار- دیگر دوران سفرهای کوتاه و بلند برای شرکت در دوره های آموزشی حضوری سپری شده است. قرن اخیر، دوران طلایی آموزش مجازی و یادگیری از راه دور است.

خانم هاشمی از مسئولان مؤسسه حقوقی استاد آنلاین در گفتگو با پایگاه خبری اختبار، ضمن اعلام این نکته اظهار داشت: با توجه به محدودیت دسترسی داوطلبان در استان‌های به منابع آموزشی معتبر و همچنین عدم استفاده از اساتید برجسته و در راستای عدالت آموزشی با توجه به گرانبها بودن وقت و انرژی داوطلبان و کلاس های زمان بر و طاقت‌فرسا و فرسایشی حضوری، این نوع سیستم آموزشی را که با کمک کادری مجرب  وحرفه ای و اساتید به نام و برجسته مشغول فعالیت و تولید محتوای آموزشی با حداکثر کیفیت برای این عزیزان شد و این نوع شیوه یادگیری را به داوطلبان دور ترین نقاط کشور توصیه و تقدیم می کند.

در این مؤسسه تمامی خدمات مورد نیاز داوطلبان به صورت مجازی و از راه دور با حداکثر کیفیت در اختیار ایشان قرار می‌گیرد و بدین‌ترتیب با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن می‌توانند بهترین اساتید و خاص ترین شیوه تدریس را در اختیار گرفته و با برنامه ریزی و تکرار مجموعه‌های آموزشی استاد آنلاین در هر آزمون حقوقی حداکثر استفاده را از وقت و انرژی خود ببرند.

هاشمی همچنین افزود: بعضی از خدمات متعدد مؤسسه آموزشی استاد آنلاین به این شرح است:

مشاوره و برنامه‌ریزی به همه داوطلبان و دانشجویان رشته حقوق برای هدایت در آزمون های حقوقی؛

ارائه متنوع‌ترین مجموعه‌های آموزشی برای تمام آزمون‌های حقوقی اعم از کارشناسی‌ارشد، دکتری، قضاوت و وکالت در قالب مجوعه‌های متنوع آموزشی؛

ارائه آزمون‌های آموزشی به صورت مجازی و حضوری؛

تولید محتوای حقوقی بنیادی و پایه‌ای برای دانشجویان کارشناسی بر اساس چارت درسی دانشگاهی؛

و…

وی تصریح داشت که مجموعه استاد آنلاین با هدف عدالت آموزشی سعی در برقراری صداقت در آموزش دروس حقوقی در بین داوطلبان دارد؛ به این ترتیب که سعی شده محتوا، کامل و بی کم و کاست باشد تا داوطلب هیچ خلائی را در محتوا احساس نکنند و همه موارد اعم از تدریس تکمیل دروس آراء وحدت رویه قوانین خاص به صورت تکمیل و بی کم و کاست با تعداد ساعات مناسب که از حوصله داوطلب نیز خارج نباشد تهیه گردد تا به ما وکارما و محتوای آموزشی ما اطمینان کنند تا ما بتوانیم با توجه به قدرت مرور بالا وتکرار در روزهای نزدیک به آزمون ها که در مجموعه های استاد آنلاین موجود است درهمه آزمون های حقوقی یار و یاور داوطلبان عزیز باشیم.

ایشان با تأکید بر نیاز داوطلب حقوقی به آرامش ذهن و دسته‌بندی تدریس ها در ذهن خود اظهار کرد: این نیاز در مؤسسات آموزشی حضوری به دلیل حجم بالای مطالب که با عدم دسته‌بندی به داوطلب منتقل می‌شود و همچنین صرف انرژی زیاد در کلاس‌های حضوری، رفت‌وآمد در مسیرهای طولانی و صرف هزینه‌های فراوان برآورده نمی‌شود که این موارد از ضعف‌های سیستم آموزشی حضوری است .

اما هم‌گام شدن با مجموعه استاد آنلاین با حذف حواشی زائد آموزشی با دست یافتن به برترین متد آموزشی و با شیوه‌ای متفاوت یک آموزشگاه حقوقی کامل را میهمان خانه این داوطلبان می نماید. همچنین این مؤسسه مفتخراست که برای اولین‌بار در بین مؤسسات آموزش حقوقی توانسته آموزش حقوق را از طریق سایت آموزشی www.ostad-online.com  و همچنین اپلیکیشن اندرویدی استاد آنلاین به همه داوطلبان حقوقی تقدیم کند و داوطب با یک کلیک به فراگیری آموزش حقوق در کمترین زمان با حداقل هزینه وصرف انرژی به یادگیری از دروس بهترین اساتید بپردازد.

وی در پایان به داوطلبان آزمون های حقوقی توصیه کرد که آرامش در یادگیری و تمرکز آموزشی را با مجموعه‌های آموزشی استاد آنلاین امتحان کنند و به این ترتیب بهترین اساتید را به خانه خود بیاورند و در یک کلاس و آموزشگاه خصوصی به یادگیری هر چه بهتر دروس بپردازند و به اهداف عالیه خود برسند.

 علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی موسسه استاد آنلاین می توانند از راه‌های زیر اقدام کنند:

شماره های تماس:
۰۲۱-۸۸۸۶۵۹۷۳
۰۲۱-۸۸۳۰۱۹۶۳
۰۲۱-۸۸۳۰۷۱۱۹

یا ارسال پیامک:
۰۹۰۳۱۲۱۵۲۶۷

کانال تلگرام موسسه آموزشی استاد آنلاین

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا