جی۵؛ راه حل تسلط قطعی به مواد قانون

مدیر دپارتمان حقوق جی۵:

تسلط همیشگی به قوانین و تفاسیر حقوقی با جی۵ امکان‌پذیر است

مدیر دپارتمان حقوق جی۵ در گفت‌وگو با اختبار اظهار داشت: داوطلبانی که دچار فراموشی مباحث و قوانین حقوقی می‌شوید با کمک جی۵ می‌توانند تثبیت قطعی مباحث و مواد قانونی را بر اساس منحنی فراموشی ذهن، تجربه کنند.

وی همچنین افزود: جامعیت، نظم و شیوه علمی-روانشناختی متفاوت جی۵ جذابیت فوق‌العاده‌ای برای همه داوطلبان، حتی آنان که به دلیل حجم بالای مباحث از مطالعه گریزانند، خواهد داشت. علاوه بر آن همراهی تیم تخصصی پشتیبانی، مشاوره و ارایه برنامه‌ریزی عالی و کاربردی متناسب با شرایط هر شخص از موارد مهم استقبال داوطلبان از این مجموعه است.

وی پایداری همیشگی مطالب در حافظه ی بلندمدت، استفاده از وقت‌های تلف شده و مرده (مدیریت زمان)، افزایش سرعت مطالعه و صرفه‌جویی در زمان و محتوای کامل و تطبیقی جی‌برگ‌ها را از عوامل موفقیت داوطلبان جی‌پنجی دانست و ادامه داد: جی‌برگ‌ها به صورت برگه‌هایی در ابعاد ۷×5 سانتی‌متر تنظیم شده و شامل جزءبه‌جزء مباحث حقوقی اعم از قوانین و تفاسیر است؛ به این ترتیب که در یک طرف جی‌برگ، سؤال و در طرف دیگر پاسخ آن نوشته شده است و به راحتی منجر به تسلط قطعی داوطلب در مواد قانونی و تفاسیر می‌شود. زیرا نکات هر ماده از زوایای مختلف و با جزییات کامل در جی‌برگ‌های جداگانه قید شده است و این «نکته‌نکته‌شدن» ِ مطالب، ذوق و رغبت فراوانی برای ادامه روند مطالعاتی ایجاد کرده و این اطمینان را به داوطلب می‌دهد که هیچ نکته‌ای از زاویه دیدیش پنهان نمانده است.

 مهمتر اینکه این جی برگ های غنی در جعبه جی۵ و با روش تکرار علمی آن، برای همیشه به حافظه بلند مدت منتقل شده و دیگر هیچ‌زمانی فراموش نمی‌شوند؛ به‌طوری که از این به‌خاطرسپاری مباحث حقوقی، طی سال‌های متمادی و در آزمون‌های متفاوت شغلی- تحصیلی و نیز حرفه آینده خود می‌توان استفاده کرد.

نکته لازم‌به‌ذکر این که منابع اصلی و مکمل به طورکامل برای داوطلبان کار شده است و چندین بسته آموزشی، متناسب با زمان باقی‌مانده تا تمامی آزمون های حقوقی اعم از وکالت، قضاوت، سردفتری، کارشناسی ارشد، دکتری و… مهیا است.

مدیر دپارتمان حقوق جی۵ در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه جی۵ با بیست سال سابقه درخشان در ارائه محصولات، خدمات برنامه‌ریزی – پشتیبانی و در راستای قبولی داوطلبان حقوقی در تمامی آزمون‌های حقوقی، تحصیلی، استخدامی جهت ارائه مشاوره رایگان اعلام آمادگی می نماید.

راه‌های ارتباط

کانال تلگرام جی‌۵ حقوق

وب سایت دپارتمان حقوق جی۵

تلفن

۰۲۱-۶۶۹۷۹۵۰۰

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا