جزییات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های فراگیر کارشناسی‌ارشد پیام‌نور (بهمن ۹۷)

اطلاعیه سازمان درخصوص اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان دوره‌های فراگیرتحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نوربهمن ماه ۹۷ (نوبت نوزدهم)

ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی آزمون ورودی دوره‌های فراگیرتحصیلات تکمیلی (دانش‌پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (نوبت نوزدهم) اعلام گردیده، از آنها دعوت می‌نماید برای اطلاع دقیق از تاریخ و چگونگی ثبت‌نام خود ۲۴ ساعت بعد از زمان اعلام اسامی به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور به نشانی http://pnu.ac.ir مراجعه وبراساس زمانبندی که اعلام خواهد شد همراه بامدارک لازم برای ثبت‌نام اقدام نمایند. بدیهی است عدم مراجعه به موقع برای ثبت نام بمنزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی می‌گردد.

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام:

اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه. (دو برگ)

اصل و تصویر کارت ملی.

۶ قطعه عکس ۴×3 جدید تمام رخ با زمینه روشن تهیه شده در سالجاری و پشت نویسی شده.

اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاریخ فارغ‌التحصیلی حداکثر تا تاریخ ۹۷/۱۱/۳۰ که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد.

شورای گسترش آموزش عالی به منظور هماهنگی در اجرای مصوبات جلسه ۴۳۲ مورخ ۳/۹/۱۳۷۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسات ۲۲۱ مورخ ۹۰/۰۱/۲۳ و ۲۵۲ مورخ ۵/۱۰/۱۳۹۱ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی و کارگروه مربوط و جلسه ۷۴۸ مورخ ۸۸/۱۱/۱۷ شورای برنامه‌ریزی آموزش عالی، با هدف کمک به ادامه تحصیل آن عده از دارندگان مدرک معادل که موفق به قبولی در آزمون‌های جامع دارندگان مدرک معادل نشده‌اند، طی آیین‌نامه شماره ۷۷۶۳۳/۲ مورخ ۹۲/۰۵/۲۸ ابلاغ شده توسط معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مقرر داشته:

آن عده از دارندگان مدرک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره ۴۳۲ مورخ ۳/۹/۷۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی (مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های معادل) در دوره‌های معادل پذیرفته شده‌اند، مشمول این مصوبه قرار می‌گیرند.

* تذکر: بر اساس مصوبه ۷۷۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ ۹۴/۰۸/۲۶ دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند، از تسهیلات مصوبه فوق برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

آن عده از دارندگان مدرک معادل که بعد از تاریخ ابلاغ مصوبه فوق‌الذکر، در دوره معادل شرکت نموده و پذیرفته شده‌اند، به دلیل ممنوعیت برگزاری دوره معادل، در شمول این مصوبه قرار نمی‌گیرند و با مدرک معادل حق شرکت در آزمون‌های ورودی دوره‌های بالاتر را ندارند.

آن عده از دارندگان مدرک معادل کارشناسی (مشمولین بند ۵-۱) که در دوره‌های با مجوز شورای گسترش آموزش عالی، برنامه‌های درسی دوره را برابر برنامه‌های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گذرانده‌اند، اجازه دارند در آزمون‌های ورودی مقاطع بالاتر (که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود) شرکت کنند و در صورت قبولی در آزمون، ادامه تحصیل دهند.

آن عده از دارندگان مدرک معادل کارشناسی (مشمولین بند ۵-۱) که در دوره‌های فاقد مجوز شورای گسترش آموزش عالی وارد شده‌اند، مشروط براینکه برنامه‌های درسی دوره مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را رعایت کرده باشند، اجازه دارند در آزمون‌های مقاطع بالاتر شرکت نمایند. این عده از داوطلبان در صورت قبولی در آزمون ورودی مقطع بالاتر موظفند تا ۲۰% واحدهای دوره را به تشخیص دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی پذیرنده، به عنوان دروس جبرانی بگذرانند و در صورت قبولی و کسب حداقل میانگین ۰۰/۱۲ در دروس مذکور، تحصیل خود را در مقطع بالاتر ادامه دهند.

دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی در صورتیکه حداکثر تا تاریخ ۹۷/۱۱/۳۰ دانش‌آموخته شوند، می‌توانند در رشته قبولی ثبت‌نام نمایند. این داوطلبان باید فرم مخصوص معدل (مندرج در انتهای دفترچه راهنمای ثبت‌نام) مبنی بر تعداد واحد و معدل واحد‌های گذرانده را تا تاریخ ۹۷/۰۶/۳۱ را که قبلا تکمیل و به تایید دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی رسانیده‌اند در زمان ثبت‌نام به مرکز محل قبولی ارائه نمایند.

بر اساس مصوبه شماره ۳۶۸ مورخ ۳/۱۱/۱۳۷۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلای حوزه علمیه که بر اساس مدارک صادر شده مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم، اصفهان و یا خراسان رضوی دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده‌اند، همانند دارندگان مدارک کارشناسی در رشته‌های علوم انسانی می‌توانند در این دوره‌ها ثبت‌نام نمایند. ضمناً بر اساس مصوبه مذکور، این متقاضیان فقط می‌توانند در رشته‌های علوم انسانی ادامه تحصیل دهند.

مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (مخصوص آقایان)

در پایان لازم به توضیح است که کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون همزمان با اعلام نتیجه در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل مشاهده می‌باشد، با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از مشاهده کارنامه آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در صورتی که درخصوص مندرجات کارنامه خود سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۹۷/۱۱/۱۵ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت این سازمان اقدام نمایند.و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ ۹۷/۱۱/۱۵ واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ (با واحد پاسخگویی غیرحضوری روابط عمومی این سازمان) در میان ‌بگذارند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا