جزئیات نحوه درخواست مهمانی دانشجویان دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تشریح کرد :

جزئیات نحوه درخواست مهمانی دانشجویان دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴

دانشجویان می توانند درخواست میهمانی خود را از ۷ تا ۲۸ دی ماه در سامانه گلستان ثبت کنند

دکتر جمالزاده با اشاره به جزئیات و نحوه ثبت درخواست مهمانی دانشجویان در نیمسال دوم ۹۴-۹۵ گفت : کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند از ۷ لغایت ۲۸ دی ماه سال جاری با مراجعه به سامانه گلستان جهت ثبت درخواست مهمانی در نیمسال دوم ۹۴-۹۵ اقدام نمایند.

به گزارش پرتال دانشگاه پیام نور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در مورد نحوه ثبت درخواست افزود : برای این منظور ابتدا وارد سامانه گلستان شده و از فهرست آموزش – دانشجو- درخواست ها – تقاضای انتقال و مهمان – تقاضای انتقال به صورت مهمان، فرم تقاضای مهمان شدن را تکمیل نمایند. در این مرحله دانشجو از مقررات افزایش شهریه برای دانشجوی مهمان مطلع و با تأئید آن؛ درخواست خود را برای مرکز مبداء (محل تحصیل فعلی) ارسال می نماید.

وی همچنین اظهار داشت : دانشجو برای درخواست مهمان دائم باید مدارک لازم را به آموزش مرکز ارائه و درخواست مهمان دائم نماید.

دکتر جمالزاده با عنوان اینکه دانشجویان کارشناسی ارشد می توانند نیمی از واحدهای دوره (به جز درس پایان نامه) را به صورت مهمان اخذ کنند، یادآور شد: این دانشجویان نیز باید تقاضای خود را در سامانه گلستان (همانند مراحل فوق) ثبت نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا