ثبت نام آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه ۱۴۰۰ آغاز شد

پایگاه خبری اختبار- ثبت نام آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه ۱۴۰۰ در سایت جهاد دانشگاهی آغاز شد.

به گزارش اختبار قوه قضائیه با موافقت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تعداد ۹۶۰۰ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون به صورت پیمانی جذب میکند. ثبت نام از امروز (سه شنبه ١٩ بهمن) آغاز شده و تا پنج شنبه ٢٨ بهمن ١۴٠٠ ادامه خواهد داشت.

لینک ثبت نام آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه ۱۴۰۰

جهت ثبت نام در آزمون اینجا را کلیک کنید:

لینک ثبت نام آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه ۱۴۰۰

رشته های شغلی:

مشاغل مورد نیاز در آزمون به شرح زیر است:

کدام رشته ها مجاز به شرکت در آزمون هستند؟

جهت آگاهی از رشته های مجاز به شرکت در آزمون از لینک زیر جزئیات آزمون را مشاهده کنید:

جزئیات شرکت در آزمون + رشته های مجاز به شرکت در آزمون 

منابع آزمون طبق دفترچه راهنما

همچنین منابع معرفی شده طبق دفترچه راهنمای آزمون برای هر یک از گرایش های شغلی در لینک زیر قابل مشاهده است:

منابع آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

شرایط سنی

شرایط سنی شرکت در آزمون داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر سن سی و پنج (۳۵) سال تمام برای دارندگان مدارک فوق دیپلم و لیسانس و حداکثر سی وهشت (۳۸) سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری است.

زمان برگزاری آزمون

کارت شرکت در آزمون ، از تاریخ ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت اختبار بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون در روز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۰ در تهران و مراکز استانها و با توجه به آمـار شـرکت کننده گان، حسب مورد در برخی از شهرستانها برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۱ دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیرخدمت مسئولین گرامی،مگر ن این است که قوه قضاییه محل عدل و عدالت گستر است؟!پس چگونه است که امروزه میبینیم در همین ازمون قوه قضاییه برعده ای از داوطلبان بصراحت ظلم میشود تنها بخاطر اینکه در کنار واحد های حقوقی زحمت کشیده اند و چند واحد فقه و اصول هم پاس کرده اند.چگونه میشود رشته حقوق میتواند در ازمون متصدی و ابلاغ و اجرا و تقریر نویس ثبت نام کند اما رشته فقه و حقوق نتواند؟!!!!اگر این ظلم عیان نیست پس چیست؟!چهارساله منتظر این ازمونیم واکنون اینگونه گروهی از جوانان فقه و حقوق را که سالها پا به پای حقوق محضی ها تحصیل کرده وای بسا بیشتراز سایر دوستان مشقت برده و واحدهای فقهی را نیز در کنار دروس حقوق تعلیم دیده و بلحاظ علمی پربارتریم…پس چگونه است که کشور اسلامی قدر این نخبگان را نمیداند و با تبعیضات بیجا میان دو گروه حقوقی موجب دلسردی جوانان فقه و حقوق از قوه قضایه و مسولین میشود.تقاضا داریم هرچه سریعتر تمهیدات لازمه را اندیشیده شده واصلاحات مربوطه را در دفترچه ازمونی ۱۴۰۰اعمال بفرمایید تا رشته فقه و حقوق نیز در کنار حقوق و سایر رشته ها بتواند در دسته شغلی متصدی امور دفتری ، ابلاغ و اجرا و تقریر نویسی ثبت نام بعمل اوردند.

  2. سلام من متولد ۲۸ابان۱۳۶۴ هستم برای لیسانس میتونم ثبت نام کنم؟
    لطفا شرط سنی اصلاح کنید

    1. سلام من اشتباهی رشته شغلی رو انتخاب کنم الان میخام ویرایش کنم نمیشه لطفا کاری کنید که بتونیم ویرایش کنیم باتشکر

  3. سلام.من متولد ماه آبان ۶۵ هستم آیا میتونم ثبت نا م کنم در رشته تقریر نویس اخه گفته لیسانس ۳۵ تمام .هرچند من فوق دارم ولی رسته تقریر لیسانس میخواد آیا میتونم ثبت نام کنم ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بنده متولد ۶۲ ، دارای مدرک کارشناسی ، پایان خدمت و ۲ سال سابقه بیمه می باشم
      آیا مدت پایان خدمت و ۲ سال سابقه برای سن لحاظ میشه که بتونم ثبت نام کنم؟

  4. سلام لطف کنید شرایط سنی رو یه اصلاح کنید امور دفتری رو هم لیسانس هم فوق لیسانس بزنید یا تقریر نویس رو تا ما هم بتونیم ثبت نام کنیم ممنونیم

  5. سلام وقت بخیر
    لطفا رشته ریاضی در آزمون قوه قضاییه اصلاح شود
    در دفترچه ابهام زیادی در رابطه با این رشته وجود دارد به این صورت که اومده لیسانس ریاضی کاربردی(ریاضی مالی) در صورتی که این گرایش در دوران ارشد وجود دارد و این که چرا کل گرایش های ریاضی کاربردی در ارشد در نظر گرفته نمیشود چون من در ارشد ریاضی کاربردی بدون گرایش خوانده ام و تکلیفم مشخص نیست. لطفا بازبینی و اصلاح شود و اینکه چرا نسبت به این رشته با وجود سختی فراوان و توانایی دانش آموختگان این رشته و برتری نسبت به رشته های دیگر در آزمون ها کم لطفی می شود و چرا نباید در شغل برنامه ریزی از این رشته استفاده شود چه در این سازمان و چه در سازمانهای دیگر..
    لطبا رسیدگی فرمایید.
    باتشکر

  6. سلام بنده بعنوان فردی که۱۷سالا در این قوه کار میکنم به همه تون هشدار میدم که اینما نیاید هیپی نداره نه حقوق نه رفاهیات نه شان و نه آینده من خودم دارم از اینجا فرار میکنم خود دانید

    1. سلام ببخشید من دوروزه هزینه رو پرداختم وقسمت ثبت نام هی ارور میده وقسمت شغل انتخابی هیچی برام نمیاره و ارور میده میگه برای شما یافت نشد رشتم پژوهشگری علوم اجتماعی بوده و برای متصدی هم میخوام که رصتمو میگیره تو دفترچه زده میشه راهنمایی کنین.

  7. شرمندمون کردید ، باعث افتخاره ثبت نام شما ، این موهبت الهی رو به تمام مردم ایران تبریک میگم😂😂

  8. درست همیت طور هستش خداییش اصلا متصدی امور دفتری ربطی به رشته های دیگه نداره بعد چند سال انتظار همچین آزمونی که حق طبیعی فارغ‌التحصیلان حقوق بود نباید اینجوری با این همه رشته ی بی ربط برگزار میشد

  9. می خواستم بدونم حین ثبت نام می تونم روی گزینه «خروج» بزنم و بعد برگردم و باقی اطلاعات رو ثبت کنم ؟ (کد رهیگیری رو نگیرم)
    ممنون میشم پاسخ بدید

  10. آیا پس از ثبت نام و گرفتن کد رهیگیری امکان تغییر (اصلاح) اطلاعات تا پایان وقت ثبت نام وجود دارد ؟؟؟

  11. سلام چرا این آزمون قوه قضاییه و دفترچه‌ش اینقد اشکال داره؟!
    اولین نکته درباره زمان آزمون هست که دقیقا آزمون افتاده همون روزی که آزمون دیوان محاسبات برگزار میشه با وجود اینکه حدود دو هفته هست که زمان آزمون دیوان مشخص شده و جهاد دانشگاهی اطلاع داشت که آزمون دیوان در روز ۱۹ اسفند برگزار میشه. و نمیشه حتی گفت صبح یه آزمون برگزار بشه و عصر یه آزمون چون آزمون قوه قضاییه بصورت استانی هست و آزمون دیوان محاسبات به صورت منطقه‌ای و ممکنه یک داوطلب در یک روز در دو شهر مختلف برای دو آزمون فراخوان بشه!!!!!!!
    ایراد دیگه مربوط به منابع اعلامی هست که متصدی امور دفتری با اینکه رشته حقوق جزء رشته‌های انتخابی برای این شغل هست و آزمون هم مربوط به قوه قضاییه میشه و کار هم یه کار حقوقی هست ولی از هر رشته‌‌ای منبع انتخاب کردن بجز رشته حقوق!!!
    نیاز بود به جای این همه منبع غیر مرتبط با این شغل لااقل یکی از کتب و منابع حقوقی رو هم معرفی میکردن! در عجبم که آیا اقتصاد و مالیه و بودجه و… واقعا بیشتر از دروس دادرسی به شغل متصدی امور دفتری ارتباط داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. با عرض سلام وخسته نباشید
    چرا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در آزمون دیوان محاسبات لحاظ شده ولی در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه لحاظ نشده به نظرتون این عدالته؟؟؟؟؟؟
    📌 اصلاحیه جدید آگهی آزمون دیوان محاسبات و تغییر شرط سنی برای افراد متاهل و دارای فرزند

    🔸در اصلاحیه جدید آگهی آزمون استخدامی دیوان محاسبات، اعلام شده:

    وفق بند (الف) ماده (۱۵) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند یک سال تا حداکثر پنج سال به حداکثر سن متقاضیان ثبت نام اضافه می گردد.

    1. سلام،شرط سنی برا کارشناسی ارشد که تو همه آزمون ها ۴۰سال بود چرا اینجا زده ۳۸سال؟؟؟؟؟تو رو خدا اصلاحش کنید تا منم شرکت کنم فقط چند ماه اضافه دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا