تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۱۳۹۳

تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۱۳۹۳

همه داوطلبانی که در جلسه آزمون حاضر بوده اند و در آزمون پذیرفته نشده اند، می توانند در این مرحله انتخاب رشته کنند

برای ثبت نام از اینجا وارد شوید

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ اعلام‌ ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال‌ 1393

۱۳۹۳/۰۷/۲۰

سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شرکت کننده در آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۳ می‌رساند، نظر به‌ اینکه‌ بعضی از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی پس از اعلام نتایج نهایی آزمون برای‌ پذیرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفیت‌ نموده‌اند و یا ظرفیت برخی از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون مذکور تکمیل نگردیده است، لذا کلیه داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت نموده‌ و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون که در شهریورماه اعلام گردیده است قرار نگرفته‌اند، براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون مذکور و همچنین اطلاعیه‌های ثبت‌نام می‌توانند از تاریخ ۲۰/۷/۹۳ الی ۲۷/۷/۹۳ به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و با توجه به جداول پیوست این اطلاعیه برحسب مورد نسبت به انتخاب کدرشته ‌محل‌های تحصیلی (حداکثر ۵ کدرشته محل) مطابق رشته امتحانی خود اقدام نمایند. 

دریافت فایل جداول کامل مربوط به ظرفیتهای پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال ۱۳۹۳ فرمت PDF

گرایش های رشته حقوق در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری ۹۳ :

♦ موارد قابل‌ توجه:

۱‌- گزینش‌ نهایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) و اطلاعیه‌های قبلی آزمون‌ مذکور انجام‌ خواهد شد. 

۲‌-‌ آن‌دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ در شهریور ماه ۹۳ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شده‌ نهایی‌ در یکی‌ از کدرشته‌محل‌های‌ تحصیلی ‌(اعم از دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام‌نور) اعلام‌ شده است‌ حق‌ انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.

۳- آن دسته از داوطلبانی که در جلسه آزمون حاضر بودند (به جز داوطلبان بند ۲ فوق) در این مرحله مجاز به انتخاب رشته خواهند بود.

۴‌- نیمسال پذیرش دانشجو در هریک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه متناسب با امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین ترم تحصیلی ممکن خواهد بود.

۵- نتایج چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌‌های مندرج در این اطلاعیه در اواسط آبان ماه از طریق سایت اینترنتی این سازمان برای انجام مراحل مصاحبه دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا