توجیه رئیس سازمان سنجش برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در اسفندماه: تعطیل بودن سازمان در تعطیلات نوروز

پایگاه خبری اختبار- رییس سازمان سنجش در واکنش به انتقادها از تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و برگزاری آزمون سال ۱۴۰۲ در اسفند ۱۴۰۱ توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش اختبار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرسول پورعباس درباره تغییر زمان کنکور ارشد سال آینده گفت: تقویم سازمان سنجش قبل از کرونا به این صورت بود که آزمون ارشد و دکتری در اسفند برگزار می شد.

او افزود: کنکور ارشد سال ۱۴۰۲ در اسفند همان سال برگزار می شود، این موضوع باعث غافلگیری داوطلبان نشده فقط آزمون قرار است همانند قبل کرونا در زمان خودش برگزار شود‌، یعنی علت اصلی تعویق کنکور و برگزاری آن در اردیبهشت به دلیل ویروس کرونا بود.

به گفته رئیس سازمان سنجش، سازمان اجرایی کنکور در عید نوروز تعطیل است، اگر قرار باشد که کنکور ارشد در اردیبهشت برگزار شود، سازمان هم باید در تعطیلات نوروز فعال باشد و این عامل سبب ایجاد فرسودگی و افزایش خطا خواهد شد.

لازم به ذکر است که پورعباس درحالی زمان معمول برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سالهای قبل از کرونا را اسفندماه عنوان کرده که آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ در خرداد، آزمون ۹۷ در اردیبهشت و آزمون ۹۶ نیز در اردیبهشت برگزار شده است!

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام لطفاً آنقدر بازندگی و سرنوشت بچه های این ملت بازی نکنید هر سال اواخر اردیبهشت برگزار می‌شده و تعطیلی هم در کار نبوده این توجیه نامناسب و فقط غرض بازی با سرنوشت داوطلبان می‌باشد لطفاً آزمون را به زمان صحیح خود برگردانید

  2. ما دو سال پیش آزمون ارشد نمی دادیم که زمانش رو بدونیم که امسال غافل گیر نشیم
    یه دفعه شد اسفند
    اون هم اول اسفند
    خوب اول سال اعلام میکردند
    چه حقی دارند این شکلی با برنامه زندگی ما بازی میکنند

  3. کنکور از سال ۹۵ اردیبهشت برگزار میشده.
    تعطیلات عید هم کلا پنج روزه. این چه بهونه های بچگانه ایه که اورده؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا