تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد ۱۳۹۹

مهلت ثبت نام تا پایان روز چهارشنبه 3 دی 1399 تمدید شد

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ۱۳۹۹ خبر داد و  اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای پذیرش را به همراه کد رشته های جدید منتشر کرد.

بر اساس اطلاعیه جدید سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ۱۳۹۹ که تا امروز تعیین شده بود تا روز چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ تمدید شده است.

در این اطلاعیه همچنین برخی رشته های جدید به عنوان اصلاحیه رشته های اعلام شده قبلی اعلام شده اند که در میان آن ها رشته های حقوق خصوصی و حقوق جزا و جرمشناسی موسسه غیر انتفاعی مجازی فاران مهر دانش تهران نیز به چشم می خورد.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت ثبت نام و اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل) مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۳۰

پیرو مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تاریخ ۹۹/۰۹/۲۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح ذیل مربوط به دفترچه راهنمای مذکور، بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان این مرحله از پذیرش می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۹۹/۰۹/۳۰) برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز چهار‌شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۰۳ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته مذکور و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در این مرحله از پذیرش اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

ببشتر بخوانید:

لازم به تاکید است با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیندهای این مرحله از پذیرش، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نمی‌باشد. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته و یا ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام من اصلا از انتخاب رشته بر اساس سوابق رشته اطلاع نداشتم .حالا نمیشه دیگه شرکت کرد؟

    1. سلام خیر .مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی به پایان رسیده و نتایج پذیرفته شدگان اعلام شده است.

  2. سلام ضمن خسته نباشید اینکه من از زمان ثبت نام اطلاعی نداشتم آیا امکانش هست که من ثبت نام کنم.باتشکر

  3. سلام.من از زمان ثبت نام بی اطلاع بودم و متاسفانه درزمان تمدید هم نتوانستم ثبت‌نام کنم.آیا باز هم تمدید میشود؟لطفاً مرا راهنمایی کنید.

  4. سلام من سال ۹۲ لیسانس گرفتم الان میتونم ارشد از این سوابق تحصیلی استفاده کنم فوق لیسانس ی رشته دیگر بخونم و رشته کارشناسی ام مهندسی نرم افزار هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا