تمدید مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ۹۵ دانشگاه آزاد

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد تا ۱۶ مهر تمدید شد

پایگاه خبری اختبار-  رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، از تمدید مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوره‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از خبرگزاری فارس، بهروز دانشیان رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با مصوبه هیات رئیسه دانشگاه آزاد مقرر شد انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی این دانشگاه از شنبه ۱۰ مهرماه تا امروز سه‌شنبه ۱۳ مهرماه در سایت www.azmoon.org انجام شود که با توجه به اتمام این زمان، مهلت انتخاب رشته تا روز جمعه ۱۶ مهرماه تمدید شد.

دانشیان افزود: تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دعوت شدگان به مصاحبه دکتری تخصصی سال ۹۵ می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org اقدام به انتخاب رشته مجدد کنند.

وی اظهار داشت: افرادی که در اعلام اولیه نتایج نیز قبول شده‌اند و حتی در واحدهای محل پذیرش نیز ثبت‌نام کرده باشند، می‌توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. درود بر دانشگاه آزاد که همه ی تلاشش رو انجام میده تا انسان ها در این مملکت از سواد دانشگاهی برخوردار باشن… یکی بیاد ببینه آزاد نیشابور چه خبره…!!!

  2. با سلام.بنظر بنده داوطلبی ک فرصتشو از دست داد یا استفاده کرد،دیگه لزومی به فرصت دادن مجدد نداره،چون میتونست استفاده کند از این فرصت ک نکرد ..،،داوطلبانی هستن تو ذخیره ک مقدم تر هستند،امدن تو مصاحبه با توجه به اطلاعیه ک یکماه زودتر تاریخو اعلام کرده بودند.سپاس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا