تقدیر اسکودا از رتبه‌های برتر آزمون وکالت ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- مدیران نهاد وکالت امروز از گروهی از رتبه‌های برتر آزمون وکالت سال ۱۴۰۱ (نوبت پذیرش ۱۴۰۰) تقدیر کردند.

به گزارش اختبار، صبح امروز چهارشنبه ۲۷ مهر مراسمی در هتل پارسیان تهران با حضور هیات مدیره اسکودا و جمعی از مدیران کانون‌های وکلای دادگستری کشور برگزار شد و طی آن از برخی رتبه‌های برتر آزمون وکالت تقدیر به عمل آمد.

گفته می‌شود دارندگان ترازهای بیشتر از ۱۱ هزار که تعداد آنها در میان شرکت‌کنندگان آزمون وکالت اندکی بیشتر از ۳۰ نفر است، به این مراسم دعوت شده بودند.

بیشتر بخوانید:

شورای اجرایی اسکودا در جلسه روز ۷ مهرماه ۱۴۰۱ خود مقرر کرده بود که کارگروهی برای تهیه پیشنهادهایی درباره نحوه تعیین رتبه‌های برتر آزمون و بسته‌های تشویقی آنها تشکیل شود.

با اینحال هنوز جزییات بسته تشویقی اسکودا برای رتبه‌های برتر این آزمون مشخص نشده و در این مراسم صرفاً به تقدیم لوح یادبود به رتبه‌های برتر اکتفا شده است.

گفتنی‌ست علی‌رغم درخواست اختبار از برگزار‌کنندگان، با حضور خبرنگار این پایگاه خبری در مراسم مذکور موافقت نشد و محتوای این گزارش بر اساس اظهارات میهمانان دعوت شده تنظیم شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۵ دیدگاه ها

  1. امیرحسام نگفتیا بالاخره وقتی ۱۵۰۰ نفر پذیرفته می شن و فقط ۱۰ نفر در اختبار می توانند شهر مورد نظر خودشون رو انتخاب کنند تکلیف ۱۴۹۰ نفر بقیه چی می شه؟؟؟ نکنه خدای نکرده تو هم مثل آقا رضا می خوای بگی پول بریز به حساب کانون پرونده ات در هیات مدیره بررسی بشه… ؟؟؟
    البته حق داشتی نگی… چون اختبار عزیز آن کامنت آخر را سانسور کرد….
    (اختبار عزیز ایراد ریکچا همچنان در تمامی کامنتهای ارسالی بیداد می کنه و فقط وقتی صفحه را ریفرش می کنیم و کامنت کپی شده را فوری پیست می کنیم می شه کامنت رو فرستاد).

  2. آزمون ۱۴۰۰ الحق والانصاف آزمون دشواری بود و من خودم هم در آزمون با تراز ۹۵۰۰ قبول شدم و فردی هستم که واقعا دو سال تمام زحمت کشیدم حتی پایان نامه ارشدم هم نیمه کاره مونده.دوستان عزیز وقتی عاشق یه شغلی باشید و فرد ساعی و با پشتکاری باشید با هر شرایط و هر سختی که شده درس میخونید من جزو افرادی بودم که پشت آزمون مونده بودم و پارسال با اختلاف ۱۶۰ نفری رد شدم ولی انگیزه خودمو از دست ندادم و فقط درس میخوندم.
    دوستان باید اینو قبول کنیم که رمز موفقیت و قبولی در آزمون کانون وکلا این هست که استمرار در مطالعه داشته باشید
    هدفمند درس بخونید و برنامه داشته باشید و از افرادی که فقط میخوان دلسردتون کنن دودی کنید و امیدوار باشید و شما هم به جایگاهی که دوست دارید میتونید برسید
    خیلی بی انصافی هست که برای کسانی مثل ما که انقدر زحمت کشیدیم از همه چی زدیم و درس خوندیم انصاف نیست که یه عده بگن پارتی بازی شده
    همیشه یک سری از افراد هستن که کارشون کلا انکار کردن و سرکوب کردن موفقیت دیگران هست این از کار پسندیده ای نیست به نظرم به جای این کارا اگر بپذیریم که ما باید برای زندگی خودمون وقت صرف کنیم و معلم و دانای کل زندگی خودمون باشیم نه دیگران خیلی از مشکلات مون حل میشه.
    خلاصه این که من خودم به شخصه دو سال زحمت کشیدیم و رورهای بسیار سختی داشتم دلهره استرس ناامید شدن همه این احساسات طبیعی هست ولی اگه شما هدفمند باشی فقط میشینی درستو میخونی و خودتو به جایگاه مورد علاقه‌ ات میرسونی
    من به عنوان‌ کسی که آزمون امسال رو قبول شدم یک سری توصیه داشتم به عنوان نذر معنوی قبولیم در آزمون امیدوارم هر کس که جدیت داره و با اراده هست هدفمند هست به هدفش برسه و موفق باشه به امید خدا.

  3. شما که نظرات رو گلچین میکنید و هر کدوم که کانون رو کوبیده بود منتشر میکنید
    از اول اعلام کنید تا وقت نذاریم تایپ کنیم
    ممنون

  4. کلاس و مؤسسه ام برا آزمون نرفتم فقط منابع رو از رتبه‌های برتر سال‌های قبل با دقت انتخاب کردم و به علاوه این‌که کتاب تست استاندارد رو برا هر درس تهیه کردم مثلا برا حقوق مدنی تست دکتر شهبازی، برا تجارت ساده ساز فرحناکیان البته با حاشیه نویسی نکات مهمی که از کتب منبع بالای ساده ساز یادداشت می‌کردم. پس رتبه برتر شدن دیگران رو به خاطر حسادت پای کلاس کنکور نگذارید و پیش داوری ناحق نکنید! اگه قبول نشدید همت و پشتکار و تلاش با برنامه‌ریزی نداشتید! اگه میخواید وقتی که صرف فضای مجازی رو کمتر کنید و برنامه‌ریزی دقیق برا هر آزمونی انجام بدید بنده دو تا کتاب بهتون پیشنهاد می‌کنم:
    ١.کار عمیق
    ۲.مینیمالیسم دیجیتال
    هر دو از نشر نوین
    موفق و پیروز باشید.

    1. چند سال است که زیر پستهای اختبار با دیگران بحث بیهوده میکنید و دنبال جلب توجه هستید اگر به گفته خودتان وکیل باشید قطعا وکیل موفقی نیستید چون کار و زندگی را رها کرده و سعی در تحمیل عقاید منسوخ خود به دیگران دارید که البته تا الان هم موفق نشده اید.وکلای موفق وقتی برای بحث بی فایده مجازی ندارند به جای پبشنهاد به دیگران اول خودتان به توصیه خود عمل کنید وقتی حرفتان مقبول نیست بیش از این ….

  5. آقای هزار اسم و هزار تیتر، بنده در سال‌های قبل در آزمون کارآموزی کانون وکلا مدنی رو ١٠٠%، تجارت ٨١%، آیین دادرسی کیفری ٨۶%، آیین دادرسی مدنی ۶۵%، جزا ۳۸% اصول فقه ۵۵% زدم اون موقع فارغ التحصیل دانشکده حقوق دانشگاه علامه طباطبایی و در زمان کارآموزی هم دانشجوی حقوق خصوصی دانشگاه علامه طباطبایی بودم!

  6. باسلام
    بنظدم بهتره زودتر تکلیف کاراموزا و پذیرفته شدگان رو مشخص کنن که در بهترین حالت بیش از یکساله درگیر این قضیه هستن. والا اینجا تنها جاییه که وقت و اعصاب ادما برای ی مجوز ورود به حرفه اینقدر باید از بین بره.
    باتشکر از سایت

  7. این که خودمون جایگاهی نداریم باعث شده تا در برابر کسی که موفق شده جبهه بگیریم
    چرا فکر میکنید پارتی بازی شده ، این مراسم رو کانون برگزار کرده نه موسسات که بخوان از کنارشون پول در بیارن
    من خیلیا رو دیدم که از زندگی و خواب و تفریحشون زدن و شبانه روز درس خوندن چون هدف داشتن و رتبه های عالی رو هم کسب کردن
    خیلیاشون سالهای زیادی هم پشت آزمون موندن و امسال رتبه برتر شدن
    این رتبه ها از همه ی ایران بوده جایی متمرکز نبوده که بگین سوالا رو داشتن یا پارتی بازی شده
    اینا نتیجه ی سختی کشیدن و گذشتن از خیلی چیزهاس

  8. سلام خسته نباشید خواستم کسانی که پذیرفته کانون هستند به محض ثبت نام پروانه کاراموزی دریافت می‌کنند یا خیر؟

  9. اتفاقا باید از افرادی تقدیر شود که با زحمت و تلاش خود بدون استفاده از کلاس موسسات آموزشی و انواع جزوه و کتابهای خاص و فرمولهای تست زنی قبول شده اند وگرنه قبولی با استفاده از آموزشگاها که کار سختی نیست
    اختبار جان منتشر بفرمایید حقیقت را عرض کردم

  10. معلومه اکثر این افراد از کلاسهای مختلف در آموزشگاه ها که لقمه حاضری رو تقدیم داوطلب میکنن استفاده کردن وقتی پول باشه تراز بالای ۱۲ هزار هم بعید نیست.در ضمن رتبه بالا بودن تضمینی برای وکیل موفق بودن نیست موفقیت در حرفه وکالت تابع شرایط دیگری هم هست

  11. از این سی و اندی نفر بپرسید چند نفرشون فارغ التحصیل دانشگاه های برتر کشور و چند نفرشون فارغ التحصیل پیام نور و آزاد و بدون کنکور هستند… بعد خودتان متوجه خواهید شد اشکال کار کجاست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا