تعیین ظرفیت کانون وکلای دادگستری مرکز برای آزمون وکالت ۱۴۰۰

ظرفیت پذیرش کارآموز از طریق آزمون وکالت 1400 در کانون وکلای دادگستری مرکز جمعا 2000 نفر تعیین شد

پایگاه خبری اختبار- کمیسیون تبصره ماده یک قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت ظرفیت پذیرش کارآموز از طریق آزمون وکالت ۱۴۰۰ در کانون وکلای دادگستری مرکز را جمعا ۲۰۰۰ نفر تعیین کرد.

بر اساس آنچه از سوی روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز اعلام شده، در جلسه کمیسیون تبصره ماده یک قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت که با حضور دکتر جلیل مالکی رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و دکتر محمد جواد حشمت، رئیس کل دادگستری استان تهران و نیز دکتر تقوی معاون رئیس دادگاه انقلاب اسلامی در تاریخ نهم خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد، تعداد کارآموزانی که در حوزه کانون مرکز شامل استان های تهران، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و سمنان از طریق آزمون وکالت ۱۴۰۰ پذیرفته خواهند شد، جمعا دوهزار نفر مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بر اساس قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ۳۰ درصد (۶۰ نفر) از این تعداد از سهمیه ایثارگران و ۷۰ درصد دیگر (۱۴۰ نفر) از سهمیه آزاد پذیرش خواهند شد.

ثبت نام آزمون وکالت معمولا در شهریورماه هر سال با انتشار آگهی ثبت نام آزمون و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

ظرفیت کانون وکلای دادگستری مرکز در آزمون وکالت ۱۳۹۹ که به دلیل محدودیت های کرونایی هنوز برگزار نشده است ۱۸۰۰ نفر تعیین شده بود.

آزمون وکالت ۹۹ پس از سه بار تعویق بر اساس آنچه اعلام شده است روز جمعه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. با توجه به ظرفیت بالا شرکت کنندگان این کانون این ظرفیت خیلی کمه هنوز ده درصدشونم جذب نمیشن در ضمن لطفا بنویسید که یه تعدادیش سهمیه این ۲۵هزار شرکت کننده باشه ۲۰هزارتاش بدون سهمیس اگه ۱۵۰۰ نفر بدون سهمیه پذیرش کنن کمتر از ده درصده! و برعکس به نفعه سهمیه دارها چون هم درصدایه اونا کمتر و هم رقابت ضعیفه بینشون

  2. آخر ما افرادی که بیست و چهارسالمون نیست برای آزمون بخونیم یا نه؟ این اصلاحیه برای آزمون ۱۴۰۰ اعمال میشه؟!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا