تعیین‌تکلیف شرکت‌کنندگان مرحله مصاحبه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

ارسال پیامک تعیین‌تکلیف برای شرکت‌کنندگان در مرحله مصاحبه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۹۸

پایگاه خبری اختبار- فرایند ارسال پیامک تعیین تکلیف برای تمام داوطلبان راه‌یافته به مرحله مصاحبه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه آغاز و وضعیت ایشان (قبولی یا مردودی) مشخص شد.

به گزارش اختبار، در اطلاعیه‌ای که امروز، ۶ فروردین‌ماه، از سوی کمیسیون کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه منتشر شد چنین آمده است:

با توجه به شیوع کرونا و تحت‌ تأثیر قرار گرفتن برنامه‌ریزی‌های قبلی مرکز، به‌منظور روشن‌کردن وضعیت داوطلبان، کل فرایندهایی که بنا بود در پایان دوره مصاحبه درخصوص ترازگیری از نمرات اساتید انجام گیرد، در انتهای اسفند ۹۸ صورت گرفت.

لذا با توجه به اتمام مصاحبه دو سوم از مجموع داوطلبان دعوت‌شده به مرحله دوم، وضعیت نهایی (اصل پذیرش یا عدم پذیرش) درخصوص غالب داوطلبان مشخص گردید.

پیرو این موضوع، پیامک‌هایی برای کل داوطلبان دعوت‌شده به مرحله مصاحبه ارسال شده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است:

همچنین افرادی که به مرحله مصاحبه دعوت شده و پیامک درخواست تکمیل اطلاعات نیز دریافت کرده‌اند ولی تاکنون نسبت به ثبت اطلاعات اقدامی نکرده‌اند، ظرف یک‌هفته از تاریخ دریافت پیامک برای تکمیل اطلاعات خود فرصت دارند و در غیراین‌صورت این عدم اقدام به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

قبول‌شدگان علمی هم که به هر دلیل قصد ادامه فرایند و آغاز کارآموزی در مرکز را ندارند می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه، انصراف خود را اعلام کنند.

شیوه اعتراض به نتایج مصاحبه بعد از اتمام کل مصاحبه‌ها اعلام می‌شود. در عین‌حال به داوطلبان پیشنهاد شده به جای اعتراض به عدم قبولی، برای آزمون سال بعد تلاش کنند.

داوطلبانی هم که هنوز به مصاحبه دعوت نشده‌اند فعلاً می‌بایست منتظر تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا بمانند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۶ دیدگاه ها

  1. سلام من در مرحله تکمیل ظرفیت مرکز مشاوران به مصاحبه در تبریز دعوتدشدم و در شرایط نابرابر مورد اجحاف قرار گرفتم و به نتیجه مصاحبه اعتراض کردم ولی از رسیدگی خبری نشده کی نتایج رسیدگی به اعتراضات اعلام میشه؟

  2. سلام من به مرحله دوم آزمون یعنی مصاحبه دعوت شدم ولی نرفتم چون کانون وکلا قبول شدم و با ورود به سامانه انصراف دادم آیا این کار لازم بود یا همان عدم حضور در مصاحبه انصراف تلقی می شود

  3. سلام من درآزمون مرکزوکلارتبم از۵۰شده ۴۹و۷۷به نظرتون احتمال داره تکمیل ظرفیت بهم پیام بدن لطفاجوابموبدین

  4. سلام خانم زنده تورو خدا جواب بدید من قرار بود مصاحبه ام همدان باشه ولی لغو شده فعلا الان میبایست تکمیل اطلاعات میکردم یا خیر

  5. سلام وعرض ادب..لطفا پیگری بفرمایید برای استعلامات کانون وکلای مرکز با توجه به تعطیلی دانشگاهها ایا مهلت تعین شده تمدید میگردد یا خیر . اطلاع رسانی میکنند یاخیر

  6. سلام خانم زنده دل . خدا قوت
    من از داوطلب های هستم که مرکز وکلا برام پیامک پذیرفته شدن ارسال کرده. الان سوالم اینکه این پذیرفته شدن مرحله گزینش را هم شامل شده یا هنوز گزینش و استعلام کیفری نگرفتن.بخاطر اینکه نوشته ادامه فرایند پذیرش بعد از استعلاماته. پس این نتیجه کجاش نهاییه؟ از این به بعد استرس استعلامات و گزینش را هم داشته باشیم ؟البته بنده سابقه کیفری ندارم .
    برای سلامتی همه هم وطنان عزیزمون متوسل بشیم به سید الشهدا مقاومت انشالله که هوامونو دارن.

    1. سلام
      لطفا پی گیری کنید استان هائی که مصاحبه نگرفتن تا کی باید بلا تکلیف باشن
      ازمون بعدی نزدیکه ولی ما همچنان رو هواییم؟

      متشکرم

  7. سلام و عرض ادب.به نظر عزیزان کسی که ساکن تهران است و کانون وکلا از بندرعباس پذیرفته شده ولی مرکز وکلا از تهران،بهترین انتخاب بین این دو چه میتواند باشد؟شرایط مالی متوسط رو هم در نظر بگیرید.کانون وکلای بندرعباس یا مرکز وکلای تهران؟

    1. سلام چون ساکن تهران هستید قطعا مرکز وکلا،از نظر روند کاراموزی دیگه با هم هیچی فرقی نمی کنند چون تغییرات اساسی در مرکز وکلا اتفاق افتاده است بعد اینکه ادغام شدن این دو هم در آینده بعید نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا