تعویق امتحان شفاهی آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد

پایگاه خبری اختبار- دانشگاه آزاد اسلامی پس از اعتراض دانشجویان و درخواست واحدها در بخشنامه ای جدید اعلام کرد: امتحان شفاهی آزمون جامع دکتری همزمان با امتحان کتبی برگزار می‌شود.

به گزارش اختبار به نقل از مهر، هفته گذشته سخنگوی دانشگاه آزاد از به تعویق افتادن آزمون کتبی امتحان جامع دکتری خبر داد اما اعلام کرد امتحان شفاهی آزمون جامع در بازه زمانی ۱ تا ۱۳ خردادماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

برگزاری امتحان شفاهی زودتر از امتحان کتبی و همچنین آماده نبودن داوطلبان این آزمون یه دلیل دیر اعلام شدن منابع، اعتراض داوطلبان را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

آغاز مصاحبه‌های آزمون دکتری دانشگاه آزاد از هفته سوم خردادماه ۱۴۰۰

حالا دانشگاه آزاد در متمم شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکترای تخصصی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ اعلام کرده است؛ امتحان شفاهی آزمون جامع همزمان با امتحان کتبی در تیرماه برگزار خواهد شد.

در این بخشنامه آمده است: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و با توجه به تقاضای متعدد واحدهای دانشگاهی مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون جامع نیمسال دوم سال تحصیلی و همچنین در راستای حفظ سلامتی دانشجویان آزمون جامع (بخش کتبی و شفاهی) در تمامی رشته ها از تاریخ ۲۶ تیر ماه تا ۳۱ تیر ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا