بلاتکلیفی داوطلبان: آزمون وکالت ۹۹ به تعویق افتاد یا نیفتاد؟

پایگاه خبری اختبار- رفتار عجیب سازمان سنجش آموزش کشور در اعلام خبر تعویق آزمون وکالت و سپس حذف اطلاعیه منتشره،‌باعث نگرانی و بلاتکلیفی داوطلبان شده است.

به گزارش اختبار، صبح امروز سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آزمون وکالت ۹۹ روز جمعه برگزار نمی‌شود و زمان جدید آزمون روز ۳۰ اردیبهشت تعیین شده است.

اما دقایقی بعد این اطلاعیه بدون هیچ توضیحی از خروجی سایت سازمان حذف شد.

نکته عجیب دیگر این که کارت ورود به جلسه آزمون نیز از سایت سازمان سنجش برداشته شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶۴ دیدگاه ها

  1. سایت سازمان سنجش هنوز رسما موضوعی رو اعلام نکرده و الان در سایت چیزی از تعویق مشهود نیست ضمنا هر تصمیمی باید با مصوبه ستاد ملی کرونا باشد وگرنه غیر قانونی و حق شکایت از مسئولین مربوطه برای داوطلبین محفوظ است.

  2. مسخره بازی جدید سازمان سنجش کارت رو گذاشتن رو سایت بعد برداشتن هر روز با حتمیت تمام گفتن که ازمون وکالت اسمون به زمین بیاد برگزار میشه امروز صبح اومدن خبر تعویق گذاشتن رو سایت بعد دوباره حذفش کردن .بعد جالبیش اینجاس دکتری همین چندروزپیش برگزار شد.انرژی اتمی هم که کارتش روی سایت قرار گرفته .واقعا متاسفم که با همچین جماعت بی کفایت و بیدرایتی سروکار داریم . عاطفه واعصاب این همه ادم رو به مسخره گرفتن .خود ازمون این همه استرس وتنش ایجاد کرده این بازی که اینها راه انداختن هم ۱۰۰۰برابرش کرده.کاش این همه ادمی که به سخره گرفته شدن ذره ای ارزش داشتن براشون.

  3. یه سلطان دیگه به سلطان های قبلی اضافه شد سلطان تعویق آزمون کانون وکلا. خسته نباشی دلاور خسته نباشی موندم کرونا با ازمون کانون وکلای چقد عجین شدن بهم فقط تو این آزمون سرو کله کرونا پیدا میشه…..

  4. چقدر به راحتی حقوق ما نادیده گرفته می شود ؟ آیا هیچ توضیحی می تواند جبران رنج ما و کسان ما در یکسال اخیر باشد؟ به سادگی حق شرکت در آزمون برای یکسال از ما سلب شد؟ آیا در آزمون دکتری شرایط کشور به کلی مهیا بود؟ آیا واقعا مساله سلامت ماست؟ و آیا فقط سلامت یعنی حذف صورت مساله؟ فقط سلامتی جسمی است که اهمیت دارد و روان ما مهم نیست؟ کسانی که نگران برگزای آزمون بودن آیا در باقی موارد در شرایط ایزوله ای هستن؟ سفر نمی روند و …چرا اتحادیه ای که وکیل تربیت می کند و ادعای دفاع از حقوق انسان ها را دارد خود به راحتی چنین حقی را که با ثبت نام در آزمون برای داوطلب ایجاد شده را از وی سلب می کند؟ آیا یکسال عمر ما و تلاش ما دارای ارزش نیست؟ یعنی اخلاق و سرشت انسانی می تواند این را بپذیرد؟

  5. من و تمام کسانی که حقشان ضایع شده است باید شکایت رسمی به مراجع ذیربط کنیم گسی حق ندارد بدون مصوبه یا تاییدیه از ستاد ملی کرونا آزمون را لغو کند و حق شکایت برای ما محفوظ است.

    1. کجا میشه اعتراض کرد؟ واقعا باید کاری کرد
      هنوز دیر نیست
      مگر این که اینها از همون اولش هم دروغ گفته باشند و کلا بنای برگزاری آزمون رو نداشته باشند والا کارتها اومد ، مکان ها مشخص شد، عوامل و دست اندر کاران هم آماده ، پس باید برگزار کنند ، وگرنه بیان راست و حسینی بگن مشکل کجاست به جز بهانه کرونا که اون هم با توجه به برگزاری دکترای چند روز پیش و هسته ای که درست روز قبل از آزمون کانون داره برگزار میشه، بازی کثیفی بیش نیست

  6. خداروشکر از این همه نظم و هماهنگی مسئولین. واقعا دمتون کرم با اینهمه نظم و هماهنگی خسته نباشید .شما هنوز نمی تونید در تصمیم گیری کنید که ازمون برگزار میشه یا نه .بعد میخواهید کشور رو اداره کنید .با مردیم از استرس وضعیت ما رو مشخص کنید

  7. دکتری با ۱۸۵۰۰۰ شرکت کننده برگزار شد. کانون وکلا باید در مقابل تعویق بایستد. حق دواطلبی که خونده ضایع میشه. ظلم بزرگیه. دو دسته دنبال تعویقن، اونایی که نخوندن و تو فضای مجازی دنبال وقت خریدن هستن و بازم نمی خونن. و ووکلایی که از نظر تنگی دوست ندارن به تعداد وکلا اضافه بشه. دیدم خیلی از وکیلها برای دکتر کوشا پیام تعویق میذارن. متاسفم
    کانون باید مقاومت کنه

  8. آخه چطور آزمون تشریحی قضاوت برگزار میشه آزمون دکترا برگزار میشه فقط وکالت مشکل داره؟
    جالبه الان هم میان میگن احتمالا اردیبهشت باشه
    آخه مگه ما مسخره شما هستیم؟ یعنی اینهمه سخته تاریخ قطعی گفتن؟
    دوستان این تعویق رو نباید به چشم کانون ببینیم من حس میکنم این تعویق ها کار دست های پشت پرده ( کسایی که دنبال کنسل کردن آزمون وکالت و کسب و کار کردن وکالت هستنـ) هست. کسی به فکر ما نیست که ۱ سال با همه مشکلاتی که داشتیم نشستیم درس خوندیم. بعضی از دوستانم خوشحالند و این به نظر من یعنی اوج خودخواهی. واقعا بعیده از کسی که میخواد وکیل بشه اینچنین

  9. به قرآن بی انصافیه آزمون دکترا یه هفته قبل به تعویق نیفتاد حالا تو ۴روز انقدر کرونا اوج گرفت.من خانه دارم بچه کوچیک دارم دردبه درخونه پدرومادرم شدم .بچم چه گناهی داره ؟؟؟کل زندگیم تعطیل شده عید اومده من زندگی کثافت میباره.همه خسته شدن از این وضع خواب خوراک ندارم یک سال وسه ماهه با بچه کوچیک وکارخونه دارم به سختی درس میخونم لاف درس خوندن نمیزنم واقعا‌ سختی کشیدم حالا چی؟؟؟؟
    مردم زندگی دارن بخدا …

  10. چطور فقط برای ازمون وکالت شرایط کرونا هستش در صورتی که آزمون دکتری هفته پیش برگزار شد و پنج شنبه هم آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی برگزار می گردد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا