برگزاری آزمون استخدامی وزرات نفت در اردیبهشت ۱۴۰۲/ رشته «حقوق» در میان رشته‌های مورد نیاز

پایگاه خبری اختبار- مدیر کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت، تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی این وزارتخانه و رشته های تحصیلی مورد نیاز را اعلام کرد.

به گزارش اختبار، علی ستوده در گفت‌وگو با نفت‌آنلاین اظهار داشت: با هماهنگی و مکاتبه رسمی با سازمان سنجش آموزش کشور، روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ به عنوان تاریخ نهایی آزمون استخدامی وزارت نفت در نظر گرفته شده ‌است. آگهی و دفترچه راهنمای آزمون با همکاری مبادی ذیربط در کلیه واحدهای مربوطه خارج از صنعت نفت در حال نهایی شدن است که به زودی منتشر و اطلاع رسانی گسترده در این خصوص صورت خواهد گرفت.

این مقام وزارت نفت با اشاره به اینکه سازمان سنجش برگزاری آزمون را بر عهده خواهد داشت گفت: کلیه فرایند ثبت نام، طراحی سوالات، پشتیبانی محل برگزاری آزمون در سراسر کشور، اخذ آزمون کتبی، بررسی و پردازش نمرات و اعلام نتایج آزمون و دعوت به مصاحبه ها از طریق آن سازمان انجام خواهد شد.

ارزیابی‌های تکمیلی (مصاحبه‌های فنی تخصصی و …) توسط شرکت‌های اصلی وزارت نفت انجام و پس از جمع‌بندی نهایی، نتایج در اختیار سازمان قرار می‌گیرد تا پس از پردازش نهایی اطلاعات آزمون کتبی و ارزیابی های تکمیلی ، پذیرفته شدگان نهایی را تعیین و در این زمینه اطلاع رسانی کند.

ستوده درباره مقاطع و رشته‌های تحصیلی که امکان شرکت در آزمون را دارند نیز بیان کرد:

با توجه به مجوز صادره، آزمون استخدامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های فنی و مهندسی مرتبط با نیاز صنعت نفت و تعداد محدودی در رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های حقوق، مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی برگزار می‌شود که جزئیات آن در آگهی استخدام ذکر خواهد شد.

به گفته وی مجوز استخدام ۳۴۲۰ نفر (صرفاً برای مشاغل اصلی تخصصی و بخشی از نیازهای پشتیبانی تخصصی) از طریق فراخوان عمومی و برگزاری آزمون استخدامی، صادر و ابلاغ شده است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام تو رو خدا شرط سن برای یکی دوسال رو لحاظ نکنید کسی که تمام شرایط داره برای یک سال یا چن ماه نتونه شرکت کنه
    مثلا متولد ۷۰ تو سن سی ساله آیا می تونه شرکت کنه

  2. لطفا برای رشتهای فنی پذیرش خانم هم بزنید…اگه قرار ب پذیرش مهندس زن در صنعت نفت نبود پس چرا دانشگاااها پذیرش مهندسی برای خانومادارند….لطفا سازمانهای استخدامی پاسخگو باشند.عمر مارفت پای دروس سخت مهندسی اما در حسرت استخدامی خانوما در رشتهای فنی و مهندسی

  3. سلام
    با توجه به اینکه دررشته ی حقوق،محدودیت درکار زیاده اما خیلی خوبه که شما این فرصت ودراختیار دانش اموختگان این رشته ی پردردسر گذاشتید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا