برقراری فوق العاده جذب و نگهداشت کارکنان قضایی و اداری قوه قضائیه

پایگاه خبری اختبار- مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از نحوه برقراری فوق العاده جذب و نگهداشت کارکنان قضایی و اداری قوه قضائیه و شروع صدور احکام کارگزینی خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، محسن برزوئی عنوان کرد: در راستای جذب و نگهداشت کارکنان دادگستری و کاهش اطاله دادرسی، فوق العاده ای به شرح جزء (۹) بند (الف) تبصره (۱۲) در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.

وی افزود: به منظور اعمال و برقراری فوق العاده مذکور جلسات متعددی با حضور مسئولین ذیربط قوه قضائیه و مدیران و کارشناسان سازمان اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و همچنین شورای حقوق و دستمزد، برگزار و پس از بحث و تبادل نظر فراوان و انجام مباحث فنی و تخصصی، کیفیت و چگونگی برقراری فوق العاده مذکور تعیین و با ابلاغ مصوبه شورای حقوق و دستمزد، و وصول دستورالعمل نحوه برقراری فوق العاده یاد شده از سوی ریاست معظم قوه قضائیه، مقدمات اعمال و اجرای این فوق العاده مهیا گردیده است و احکام کارگزینی همکاران محترم مشمول، با لحاظ فوق العاده مذکور در دست صدور است.

دکتر برزوئی بیان داشت: این فوق العاده تحت عنوان «فوق العاده جذب و نگهداشت» در احکام کارگزینی کارکنان محترم ذیربط، درج و اعمال خواهد شد.

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه اظهار داشت: صدور احکام همکاران محترم، به صورت متمرکز و توسط کارگزینی های اداری و قضایی قوه قضائیه و در کمترین زمان ممکن، با قید فوریت، صورت خواهد گرفت.

دکتر برزویی اعلام کرد: همکاران مشمول این فوق العاده: قضات، کارآموزان قضایی، کارمندان اداری رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین می باشند.

وی خاطرنشان کرد: صدور احکام همکاران مشمول، با احتساب فوق العاده جذب و نگهداشت، به صورت متمرکز آغاز گردیده است. این فوق العاده مشمول کسور بازنشستگی نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

    1. خیلی جالبه که به جای افزایش ، کاهش دادن
      کسایی مثل من حدود دو تومن کم شد . واقعا یا ۷، ۸ تومن میشه زندگی کرد؟ آیا مسئولین خودشون میتونن با این مقدار حقوق زندگی کنن؟
      خب وقتی اوضاع اینطور باشه میشه انتظار داشت فسادی نباشه بین کارکنان!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا