انتشار کلید سوالات آزمون دکتری ۹۷

کلید سوالات آزمون دکتری ۹۷ روز سه شنبه ۸ اسفند منتشر می شود

دفترچه سوالات آزمون روز یکشنبه ۶ اسفند منتشر خواهد شد

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه اعلام کرد سوالات آزمون دکتری ۹۷ و پاسخنامه هر رشته از سوی این سازمان منتشر خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه سوالات کلیه رشته ها از جمله آزمون دکتری حقوق تا پایان روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد و کلید سوالات این آزمون نیز بعد از ظهر روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ از طریق سایت سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

در این اطلاعیه همچنین اعلام شده است که داوطلبان می توانند هر مطلبی از جمله اعتراض نسبت به سوالات و کلید اعلام شده را صرفا از روز چهارشنبه نهم تا روز سه شنبه پانزدهم اسفند ماه از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی سایت سنجش اعلام نمایند.

اطلاعیه سازمان سنجش به این شرح است:

 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص انتشار سوالات آزمون ( Ph.D ) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ و کلید سوالات پس از برگزاری آزمون

۱۳۹۶/۱۲/۰۵

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده درآزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷می رساند که سوالات هریک ازکد رشته های امتحانی آزمون مذکور تاپایان روزیکشنبه ۹۶/۱۲/۰۶ بر روی سایت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار می گیرد. ضمناً کلید اولیه سوالات آزمون نیز از بعداز ظهر روزسه شنبه ۹۶/۱۲/۰۸ بر روی سایت قرار خواهد گرفت. داوطلبان می توانند هرگونه مطلبی درخصوص سوالات وکلید آزمون دارند، از روز چهارشنبه ۹۶/۱۲/۰۹ لغایت سه شنبه ۹۶/۱۲/۱۵ منحصراًاز طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان ارسال نمایند. بدیهی است تقاضاهایی که از طریق دیگر ویا بعد ازتاریخ ۹۶/۱۲/۱۵ واصل گردد قابل بررسی وپاسخگویی نمی باشد.

لذا به داوطلبان گرامی تاکید می گردد که انتشار هرگونه اگهی مبنی برتحلیل سوالات وکلید به هرطریق دیگر مورد تایید این سازمان نمی باشد وبه داوطلبان توصیه می شود برای دریافت هرگونه اطلاعا ت لازم در این خصوص منحصراً به سایت سازمان مراجعه نمایند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا