انتشار کارت شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری PH.D (نیمه متمرکز) سال۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

آزمون دکتری ۱۴۰۱ صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱ اینجا کلیک کنید

نحوه بازیابی شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سیستم پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به ذکر است این امکان برای متقاضیانی فراهم می‌باشد که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند.

نحوه رفع نقص از کارت آزمون دکتری ۱۴۰۱

۱. رفع مغایرت اطلاعات معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، مؤسسه فارغ‌التحصیلی مقطع کارشناسی‌ارشد، هیات علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی: از طریق قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون

۲. رفع مغایرت اطلاعات معلولیت و زبان خارجی: از طریق مراجعه به باجه رفع نقص در روزهای ۴ و ۵ اسفند

۳. اعلام مغایرت اطلاعات شناسنامه‌ای: از طریق سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org (قسمت فرم ویرایش تقاضانامه آزمونها) تا ۱۱ اسفند

۴. مغایرت در اطلاعات سهمیه: از طریق قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون ورودی مقطع دکتری تا ۶ اسفند

۵. مشکلات مربوط به عکس کارت آزمون: از طریق مراجعه به باجه رفع نقص تا روز قبل از برگزاری آزمون

دانلود فایل های مربوط به آزمون دکتری ۱۴۰۱

جدول  شهر محل برگزاری آزمون

شهر های آزمون دکتری ۱۴۰۱

 جدول نام و آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۱

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. حرفهای مسئولین کاملا در تناقض با هم هست از یه طرف وزارت بهداشت مدام اعلام میکنه که کرونا و امیکرون خطرناکه و مدام فراخوان میکنن دُز سوم واکسن رو دریافت کنید و برای تمام کشور وضعیت قرمز اعلام میکنن و مدارس تعطیل شده و و هر روز آمار چند هزار نفری از مبتلایان و فوتی‌های کرونا در کشور اعلام میشه و از طرف دیگه وزارت علوم برای اجتماع چند هزار نفری آزمون دکتری اصرار داره و کرونا رو یک بیماری بیخطر میدونه!!!! چطور میشه دو وزارت یک دولت اینقد تناقض داشته باشن؟! یا کرونایی که وزارت بهداشت میگه دروغه و این آمار مبتلایان و فوتی‌ها همش عدد و رقم الکیه و اصرارش به تزریق واکسن و دوری از اجتماعات بیخوده یا وزارت علوم داره مبتلایان رو قربانی آزمون و منافع خودش میکنه و خلاف قانون و دستورالعملهای بهداشتی عمل میکنه. ستاد کرونا هم فعلا در خواب هستن و نشون دادن این ستاد فقط یک اسمه و هیچ ارزشی برای سلامتی و جان داوطلبها قائل نیستن.

  2. چرا وزارت علوم و سازمان سنجش هیچ توجهی به اعتراض منطقی داوطلبها نمیکنند؟
    والا به پیر به پیغمبر توی این شرایط شرکت در آزمون سلامت داوطلبین رو تهدید میکنه،مسئولین ستاد مقابله با کرونا لطفا جلو این آزمون رو بگیرید.
    بخدا من تازه بهبود پیدا کردم و حتی برا ۱ دقیقه هم ماسک رو از جلو دهنم برنداشتم خیلی هم رعایت کردم و باز مبتلا شدم. اونوقت چجور میخواین در مدت ۴ ساعت جلسه آزمون توی فضای بسته که حتی بخاطر سردی هوا نمیتونیم پنجره رو باز کنیم و افزایش آمار ابتلا و قرمز بودن وضعیت همه شهرها مبتلا نشیم.من به هیچ وجه نمیخوام دوباره مبتلا بشم.
    شما رو بخدا اگه پیام من رو میبینید و میتونیدجلوی این آزمون رو توی این شرایط بگیرید.
    وزیر علوم و مسئولین سازمان سنجش خداوکیلی اگه خانواده خودتون آزمون داشت باز میگفتین نه آزمون برگزار بشه تا روند آزمون با مشکل مواجه نشه؟!؟!
    جالبه گفتن چون سوالات چاپ شده آزمون به تعویق نمیفته،متاسفم که هزینه چاپ سوالات که شاید کمتر از ۵ هزار تومن باشه از جان داوطلبها بیشتر براتون ارزش داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا