امکان محاسبه مهلت‌ها و مواعد قانونی بر اساس تقویم در نسخه جدید «دادحساب»

مدیر نرم‌افزار دادحساب تغییرات نسخه جدید این نرم‌افزار را تشریح کرد

پایگاه خبری اختبار- مدیر نرم‌افزار دادحساب با اشاره به انتشار نسخه جدید این نرم‌افزار محاسبات حقوقی گفت: از این‌ پس کاربران نسخه اندروید نرم‌افزار می‌توانند پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار از قابلیت یاد شده استفاده کنند و با انتخاب تاریخ شروع هر کدام از مهلت‌های مندرج در قانون آیین دادرسی مدنی یا کیفری،‌ تاریخ انقضای آن مهلت را مشاهده کنند. همچنین در تلاش هستیم که قابلیت مزبور در کوتاه‌ترین زمان برای کاربران آیفون نیز فراهم شود.

محسن دهقانی افزود: در نسخه جدید، هنگام محاسبه مهلت‌ها و مواعد قانونی، روز جمعه‌ و تعطیلات رسمی کشور در نظر گرفته شده و روزهای پنجشنبه نیز به انتخاب کاربر می‌تواند جزو ایام تعطیل محسوب گردد.

وی با اعلام اینکه از سال ۱۳۹۴ تاکنون تعداد ۴۴ به‌روزرسانی برای نرم‌افزار دادحساب ارائه شده است افزود:‌ همواره در تلاش بوده ایم که دقیق ترین محاسبات را با کم ترین خطا به کاربران ارائه دهیم و هر کجا اشکالی گزارش شده با ارائه بروزرسانی در صدد رفع آن برآمده ایم.

این حقوقدان و برنامه‌نویس موبایل و وب با اشاره به حذف ناگهانی نسخه آیفون دادحساب از اپ‌استور اپل به دلیل تحریم‌ها گفت: پس از این اتفاق در صدد برآمدیم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی دسترسی کاربران را به دادحساب از طریق سیب اپ فراهم کنیم و تاکنون همکاری خوبی از جانب آنها دریافت کرده‌ایم و کاربران نیز استقبال خوبی انجام داده‌اند.

نرم‌افزار دادحساب علاوه بر امکان فوق امکان محاسبه هزینه دادرسی،‌ حق‌الوکاله وکیل و تمبر مالیاتی، خسارت تاخیر تادیه،‌ مهریه به نرخ روز، هزینه کارشناسی، حق‌الزحمه داور،‌ نیم‌عشر دولتی،‌ دیه و سهم‌الارث را دارا می باشد.

نرم افزار جامع انجام محاسبات حقوقی دادحساب

نرم افزار دادحساب را از روش‌های زیر می‌توانید دانلود کنید:

دریافت نرم‌افزار دادحساب از بازاردریافت نرم‌افزار دادحساب از سیب‌اپ

دانلود مستقیم نرم‌افزار دادحساب

برای دسترسی به وبسایت دادحساب اینجا را کلیک کنید

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا