اعلام نتایج تکمیل ‌ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- نتایج نهایی مرحله تکمیل ‌ظرفیت آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

لازم به ذکر است که متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی در این مرحله قرار می‌گیرند منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل های قبولی ثبت‌نام نمایند و مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند.

برای ورود به سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ کلیک کنید

اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ‌ظرفیت آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۰

پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ و ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ در خصوص پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ‌ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰، توجه پذیرفته‌شدگان نهایی‌ این مرحله را به توضیحات ذیل که در دو بخش، شامل بخش اول: پذیرفته‌شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی) و بخش دوم: پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد، جلب می نماید.

یادآوری مهم: متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی در این مرحله قرار می‌گیرند منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل های قبولی ثبت‌نام نمایند و مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند؛ در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

بخش اول: مربوط به پذیرفته‌شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی)

متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام شد لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام، روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ این سازمان در خصوص اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مندرج در درگاه سازمان) در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

یادآوری های مهم:

۱- زمان شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله (تکمیل ظرفیت) نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (بهمن‌ ماه ۱۴۰۰) می‌باشد.

۲- پذیرفته‌شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود می‌باشند.

۳- پذیرفته‌شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی قرار گرفته‌اند مطابق ضوابط قبولی قبلی آنان لغو شده و می‌بایست منحصراً در رشته قبولی جدید ثبت‌نام نمایند. ضمناً این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار شده و موسسه محل قبولی جدید آنان می بایست مدارک ثبت‌نامی این دسته از افراد را از محل قبولی قبلی آنان درخواست نماید.

۴- پذیرفته‌شدگان می‌بایست در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. عدم مراجعه به‌موقع پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌های تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل در کدرشته محل ذیربط تلقی می‌شود.

۵- با توجه به اعلام نظر دفتر گسترش وزارت متبوع مبنی بر حذف کدرشته محل های ۲۶۱۷۷ و ۲۶۱۷۸ از کدرشته امتحانی ۱۲۵۱،کدرشته محل ۲۶۱۷۶ از کدرشته امتحانی ۱۲۵۹ و کدرشته محل ۲۶۱۷۵ از کدرشته امتحانی ۱۲۶۴ موسسه غیرانتفاعی پویش قم، در کدرشته محل های مذکور فردی به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام نشده است.

۶- ظرفیت پذیرش کدرشته محل ۲۲۹۰۸ از کدرشته امتحانی ۱۲۷۷ دانشگاه زنجان از یک به دو نفر افزایش یافته است.

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، می‌توانید سئوال یا سئوالات خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org/، یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارید.

بخش دوم: مربوط به پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

متقاضیانی که در مرحله تکمیل ‌ظرفیت رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نموده و به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده‌اند، لازم است برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت‌نام در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی: https://sanjesh.iau.ir  مراجعه نمایند. همچنین متقاضیان می‌توانند سئوال خود را در رابطه با نتایج دانشگاه آزاد اسلامی در بخش “ارتباط با ما” مندرج در سایت www.azmoon.org  مطرح و پیگیری نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا