اعلام نتایج تکمیل‌ظرفیت آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۶

نتایج مرحله تکمیل‌ظرفیت آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۹۶ اعلام شد

پایگاه خبری اختبار- فهرست اسامی ۵۶ هزار و ۶۰۸ نفر پذیرفته‌شدگان نهایی رشته های متمرکز و اسامی ۳ هزار و ۴۸۲ نفر معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های مصاحبه‌دار و یا شرایط خاص در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ امروز چهارشنبه ۱۰ آبان روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور  www.sanjesh.org منتشر شد.

برای مشاهده کارنامه داوطلبان مرحله تکمیل‌ظرفیت آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۶ کلیک کنید

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام گردیده لازم است ابتدا برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانیدانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ ۹۶/۰۶/۱۱ این سازمان درخصوص اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مندرج در سایت سازمان) در زمان مقرر برای ثبت نام به مؤسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. ضمناً در صورت عدم اعلام برنامه‌زمانی از سوی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی پذیرفته‌شدگان لازم است برای ثبت‌نام در یکی از روزهای دوشنبه ۹۶/۰۸/۱۵ و یا سه‌شنبه ۹۶/۰۸/۱۶  به دانشگاه و یا مؤسسه آموزشی ذیربط مراجعه نمایند.

 آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کد یا کدرشته محل‌های تحصیلی مصاحبه دار، بورسیه و یا دارای شرایط خاص بوده‌اند و فهرست اسامی آنان به‌عنوان معرفی‌شده‌ی چند برابرظرفیت اعلام گردیده، لازم است برای اطلاع از زمان و محل انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش با توجه به مندرجات این اطلاعیه به ارگان بورسیه و یا مؤسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

نتایج نهایی کدرشته محل‌های تحصیلی از رشته‌های مصاحبه دار، بورسیه و دارای شرایط خاص پس از دریافت نتایج مصاحبه و انجام گزینش نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.

پذیرفته‌شدگانی که قبلاً در یکی از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط مؤسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت نامی افراد مذکور از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌گردد. ضمناً لازم به ذکر است قبولی قبلی آن دسته داوطلبانی که اسامی آنان در این اطلاعیه نیز به عنوان پذیرفته شده درج گردیده است، لغو می‌باشد.

پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در سایت اینترنتی این سازمان درج گردیده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه نیز، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۷ را ندارند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا