اعلام نتایج آزمون کارگزاران امورگمرکی ۱۳۹۵

اعلام نتایج آزمون کارگزاران امورگمرکی ۱۳۹۵

پایگاه خبری اختبار – نتایج آزمون کارگزاران امورگمرکی ۱۳۹۵ از طریق سایت سنجش اعلام شد.

آزمون کارگزاران گمرکی سال ۱۳۹۵  صبح روز پنج شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ برگزار شد.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام نتایج آزمون کارگزاران امورگمرکی ۱۳۹۵ به این شرح است :

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام نتایج آزمون کارگزاران امورگمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران سال ۱۳۹۵

۱۳۹۵/۰۴/۰۶

 ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارگزاران امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۵، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون مذکور می رساند، نتایج آزمون یاد شده از طریق سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده خواهد بود.

داوطلبان می توانند برای مشاهده و دریافت کارنامه خود از طریق شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه ای (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری اقدام نمایند.

 آن دسته از داوطلبانی که باتوجه به نتیجه مندرج درکارنامه آزمون، به عنوان پذیرفته شده می باشند برای آگاهی از نحوه تحویل مدارک در اسرع وقت به سایت گمرک جمهوری اسلامی ایران به آدرس www.irica.gov.ir  مراجعه نمایند.

 ضمناً داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج آزمون درصورتی که درخصوص مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ و منحصراً از طریق دفتر مطالعات،تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک جمهوری اسلامی ایران به آدرس رایانامه train@irica.org اقدام و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا