اعلام جزییات مرحله دوم آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه تا ساعاتی دیگر

رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه:

ظرفیت هر استان در آزمون سال ۹۸ را اعلام می‌کنیم

وجود تکمیل ظرفیت در آزمون سال جاری به نتایج مرحله دوم آزمون بستگی دارد

پایگاه خبری اختبار- رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه از اعلام جزییات مرحله شفاهی آزمون سال ۱۳۹۸ این مرکز تا پیش از پایان امروز خبر داد.

رامتین قانع در گفت‌وگو با خبرنگار اختبار گفت: تا قبل از ساعت ۲۴ امشب جزئیات مرحله دوم آزمون سال ۱۳۹۸ اعلام خواهد شد. همچنین امشب ظرفیت های استانی جذب وکیل نیز منتشر خواهد شد و همگان به کذب بودن شایعات پیرامون مرکز وکلای قوه قضاییه وقوف خواهند یافت.

قانع همچنین با اشاره به مسدود شدن صفحه اینستاگرام مرکز وکلای قوه قضاییه که به دلیل انتشار اخبار مربوط به شهید قاسم سلیمانی رخ داده است، گفت: سعی می کنیم از این پس اطلاع‌رسانی‌ها از طریق صفحه کمیسیون کارآموزی این مرکز صورت پذیرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره زمان و شیوه رسیدگی به اعتراضات آزمون مرحله اول اظهار داشت: طبق قاعده، مجری آزمون که دانشگاه پیام نور است موظف است به اعتراضات رسیدگی و نتیجه آن را اعلام کند، اما ما نیز برای بالا رفتن دقت و کاهش خطا، به صورت تصادفی برخی پاسخنامه‌ها را چک می کنیم. اما تاریخ اعلام نتیجه اعتراضات می‌بایست از طرف دانشگاه پیام نور مشخص شود.

قانع در پایان درباره احتمال تکمیل ظرفیت در آزمون سال جاری گفت: اگرچه قانوناً این اجازه را داریم که برای تکمیل ظرفیت اقدام کنیم، اما این امر بستگی به نتایج مرحله دوم (مصاحبه علمی و روانشناسی) دارد. از این‌رو فعلا زود است که درباره این موضوع اظهار نظر کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. سلام خانم زنده دل وقت بخییر.جواب اعتراضات نیومده اعلام مصاحبه کردن ۱۳روزه که از زمان اعلام نتایج میگذره.همچنان منتظره اعلام نتایج اعتراض هستیم.جناب آقای دکتر بهادری می فرمایند که پاسخنامه هرکس رو بخواهد منتشر میکنیم نمی دونم ۳۰سری سوال بود یا چند تا آیا سوالات هر دفترچه رو با پاسخ نامه مربوطه منتشر میکنن.میگن پیام نور اعلام میکنه خوب شما اعلام کنین که زودتر جواب هارو بدن.جواب اعتراضات باید بدن بعد اعلام مصاحبه کنن وقتی اعلام مصاحبه میکنن یعنی اعتراضات هم سرکاریه.ممنون

  2. بررسی اعتراض به نمرات درس حقوق جزای عمومی و اختصاصی، متون فقه و حقوق تجارت

    کدملی: ۵۱۵۰۱۱۳۳۲۸

  3. با سلام نتیجه اعتراض لطفا
    کد ملی ۳۰۹۰۵۶۱۵۲۲
    کد ایثار ۳۳۳۰۹۰۵۶۱۵۲۲

  4. سلام دوستانی که قبول شدن تبریک میگم. من چون فراگیر استخدام دولتی قبول شدم از این آزمون صرفنطر کردم. دوستانی که دنبال درامد کافی در حرفه وکالت هستند در اولویت بندی شهرها حتما بنادر جنوبی کشور خصوصا بنادر استان بوشهر رو جزو اولویت هاشون قرار بدهند در این قبیل شهرها پرونده های خوبی با توجه به موقعیت جغرافیایی و مشاغل و قاچاق وجود داره. انشااله همه ننیجه زحماتتون رو ببینید

  5. سلام
    برای اطلاع از نحوه برگزاری و جزئیات مرحله دوم, در سایت مرکز مطلبی نیست و اگر هم هست من پیدا نمیکنم

  6. سلام ممنون از اطلاع رسانی همیشگی شما
    تو بخشی از توضیحاتی که مرکز وکلا قوه قضائیه اعلام کردی تو بخش ثبت نام در سامانه الکترونیکی یه قسمتش گفته **انتخاب ۲۰ حوزه قضایی** منظور از این گفته اینه که ما میتونیم با اولویت ۲۰ انتخاب داشته باشم که نسبت به امتیاز علمی کسب شده یکی از این ۲۰ مورد را قبول شویم؟؟؟؟؟

    1. سلام ببخشید من جزییات مرحله دوم رو روی سایت وکلا نمیبینم ممکنه راهنمایی کنید از کجاجزییات مصاحبه رو دیدید؟

  7. خیلی ممنون که امروز تمام نشده خبر اعلام جزییات دادین…امیدوارم تا اخر امروز اعلام شود و تاریخ مصاحبه دعوت شدگان به تفکیک مشخص کنید… از اینکه بر سر قول هایتان صادق هستید ممنونیم…. جناب حجت الاسلام رییسی دام ظله از جدیت و پیگیری شما سپاسگزاریم

  8. سلام یک سوال کانونها اگر با این کندی پیش برن نزدیک سه هزارنفر که قبول شدن در کانونها باید دوباره یک هزینه مصاحبه خرج کنند هزینه رفت امد صرف کنندوقت بزارن در حالی که اسمشان از کانون امده و اینجا به نظر درست نیست اینکار بشه باید رسیدگی شود

  9. اینا میگن مصاحبا علمی و روانشناسی، یعنی مصاحبه عقیدتی نمی گیرن؟ اگه می گیرن پس چرا تو هیچکدون از اطلاعیه هاش درج نمیشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا