اطلاعیه شماره ۱ – فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۹۵

اطلاعیه شماره ۱ – فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۹۵

پایگاه خبری اختبار – فراخوان ثبت نام تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور از اول تا ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۵ انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار، مرکزآمار و فناوری اطلاعات با انتشار اطلاعیه اعلام کرد دراین مرحله از کلیه داوطلبان حوزه های قضایی سراسر کشور ثبت نام خواهد شدف جزیئات بیشتر راجع به شرایط و جزئیات ثبت نام و گزینش در اطلاعیه های بعدی این مرکز اعلام خواهد شد.

متن اطلاعیه مرکزآمار و فناوری اطلاعات به این شرح است :

اطلاعیه شماره ۱ – فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۹۵

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در راستای گسترش خدمات الکترونیک قضایی از کلیه متقاضیان واجد شرایط در کلیه حوزه های قضایی سراسر کشور که آمادگی ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضایی و ارائه خدمات مرتبط را دارند، دعوت به همکاری می نماید. مهلت ثبت نام  از مورخه ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ لغایت۱۳۹۵/۰۴/۳۱ به مدت ۳۱ روز می­ باشد. ثبت نام فقط از طریق سامانه www.adliran.ir انجام می شود.

 اطلاعات راجع به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره ۲ از طریق سامانه www.adliran.ir  قابل دریافت است.

پاسخ گویی به سوالات تنها از طریق شماره تلفن ۶۳۹۷۴۰۴۸ امکان پذیر است و به هیچ عنوان به مراجعات حضوری و یا تماس با تلفن‌های غیر مرتبط پاسخ داده نمی‌شود.    

مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی می باشد و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور مجوز نمی باشد و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.

فقط اطلاعیه هایی که از طریق سامانه www.adliran.ir اعلام می شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه ها از نظر مرکزآمار و فناوری اطلاعات غیر قابل استناد است.

اطلاعیه شماره ۲ در مورد شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی را اینجا بخوانید

اطلاعیه شماره ۳ در مورد اعلام فهرست اول شامل  282 حوزه های قضایی فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ۱۳۹۵ را اینجا بخوانید

اطلاعیه شماره ۴ در مورد تمدید مهلت ثبت نام در فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ۱۳۹۵ را اینجا بخوانید

اطلاعیه شماره ۵ در مورد اعلام ظرفیت های جدید در فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ۱۳۹۵ را اینجا بخوانید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۴ دیدگاه ها

  1. سلام

    من متولد و ساکن مشهدم

    اما هرکار میکنم شهر مشهد رو قبول نمیکنه

    توروخدا یکی بگه کدوم شهرها مجاز شده

    این چه طرز فراخوان دادنه؟

  2. چرا این همه سابقه کار مهمه؟

    اگر کسی که کار داره چرا باید دنبال کار بگرده؟

    چرا امتیازی برای اونایی که کارشناسی ارشد دارتد در نظر گرفته نمیشه؟

    پس فرق کسی که لیسانس داره با فوق لیسانس داره چیه؟
     

  3. سلام

    من صفحه اول ثبت نام رو پر کردم اما متاسفانه بعد از تکمیل ص ب مرحله بعدی نمیره و پیغام میفرسته ک ب فارسی تایپ شود. در صورتی که چندین بار چک کردیم و هیچ عددی رو ب انگلیسی وارد نکردیم. باید چ کاری انجام بدم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

     

    1. برخی حروف یا علامتها را مثل / " : – _ < و ……………. را باید حذف کرد . یا اینکه اعداد توی آدرس رو مثلا شماره پلاک منزل به فارسی بنویس مثلا ۱۷ رو هفده بنویس

    2. سلام
      نمااز و روزهاتون قبول از من هم این طور بود آدرس یا شماره تماس یا چیزای دیگه رو عوض کن شاید رفت بعد میتونی ویرایش کنی

       

  4. با توجه به اینکه برای تاسیس دفتر خدمت الکترونیکی قضایی شریطی همچون حداقل ۲۵ سال در نظرگرفته شده که اصلا با امتیازات فوق که گفته شده جور در نمیاید چون بر فرض خدمت سربازی در ۱۹ سالگی و بعد ۲ سال می شود ۲۱ که سابقه ان برای ۵ سال تا ۲۵ سالگی محقق نمی شود و در خصوص اسارت و جانباز و خانواده شهدا که حتی سن ماها که ۳۱ است سن ما اچنین چیز ها را اقتضا نمی کند و فقط مشمول کسانی که در نظرتان است می باشد در خصوص اینکه ۵ سال سابقه خدمت داشته باشد فقط می توان چنین بیان کرد که از بین پرسنل دادگاه می خواهید بردارید و این اگهی را برای کسانی که مدرک کارشناسی دارند و …را شامل نمی شود و فقط و فقط مختص افراد دادگاه می شود با ذکر این همه موارد در باب پیشنهاد اگر مدنظرتان افراد خاص است چرااگهی را در سایت قرار می دهید بهتر است که به دادگاهها اعلام نمایید که چنین خدمات قضایی است و از افراد فوق برداشته می شود.امید است که در مراحل بعدی فراخوان چنین شرایط سخت که افراد زیر ۳۳ سال را نمی گیرد ،نباشد تا همه دبتوانند در سایه نطلام مقدس اسلامی ایران از چنین سفره نعمتی برخوردار شوند و اصل ۱۹ قانون اساسی ما بر پای خود پا برجا باشدو مختصص قوم خاص نباشد..

  5. سلام…

    من به مدت ۷ سال ضابط دادگستری اداره میراث فرهنگی بودم، آیا این ۷ سال سابقه مرتبط بحساب میاد یا نه ؟؟؟

  6. سلام و خسته نباشید

    من سابقه کار در یکی از ادارات دولتی دارم ایا این جزو سوابق بحساب میاد یا نه ؟ 

  7. سلام بنده دارای تمام مدارک هستم فقط سابقه کارم در دفتر وکالت و به تازگی مدرک داوری را أخذ کردم واز بی شغلی ادامه تحصیل دادم و دانشجوی ترم سه ارشد حقوق خصوصی هستم ولی مهارتی که در کنار یک وکیل بأسواد کسب کردم متاسفانه مورد تأیید شما نیست  وظرفیت کانون وکلا کم شده و قبولی سخت و إشباع شدم وکالت و استخدامیها هم ..پس تکلیف ما چیست اگه سابقه کار موردتایید داشتیم که الان بیکار نبودیم.

  8. سلام بنده سابقه کار در دفتر وکالت دارم و به تازگی مدرک داوری خود را أخذ کردم و دانشجوی ترم ٣ ارشد حقوق خصوصی هستم حالا بنده بخاطر سابقه کار معتبر و تأیید شده به درخواست شما و مورد تأیید شما شرکت نکتم ایا? پس ما چه کار کنیم طرفیت کانون وکلا رو کم میشه و قبولی سخت و استخدامی هم که…تکلیف ما چیست واقعا؟؟؟

    1. سلام به دوستان عزیز من دو سال پیش با داشتن ۸سابقه کار در دفتر وکالت و اشراف به همه موارد و اصول ایین دادرسی مدنی و با داشتن مدرک تحصیلی فوق لیسانس حقوق خصوصی قبول نشدم متاسفانه افراد بازنشسته دادگاه موفق به پذیرش می شوند نه ما که این همه زحمت کشیدیم و چون امسال هیچ کس حاضر نیست این پول ثبت نام را بدهد بازهم مهلت را تمدید کرده اند ما عطایش را به لقلیش بخشیدیم  

  9. سلام ، ینده سابقه کاربه مدت ۱۰ سال در قسمت اداری  کانون وکلاء را دارم آیا این سابقه کار مرتبط با خدمات قضایی است یا نه ؟ ممنون

  10. سلام. شما شرایط را از کجا خواندید؟ من داخل سایت میرم ولی اطلاعیه ۲ نیست! شرایطش رو از کجا باید بفهمیم؟

  11. سلام علیکم 

    بنده کلیه شرایط را دارا هستم ولی سابقه کار ندارم آیا میشود برای تاسیس دفتر اقدام کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا