اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص انتخاب رشته آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۵

سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد :

اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۵ روز چهارشنبه ۱۳۹۵/۴/۲ اعلام خواهد شد

پایگاه خبری اختبار – سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۵ روز چهارشنبه ۱۳۹۵/۴/۲ اعلام خواهد شد.

مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۵ دانشگاه های سراسری که از روز ۳۰ خرداد آغاز شده بود، پیش از این تا روز چهارشنبه ۲ تیر اعلام شده بود که با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش و اعمال اصلاحات در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، تمدید این مهلت اجتناب ناپذر به نظر می رسد.

 

اطلاعیه سازمان سنجش به این شرح است :

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص انتخاب رشته آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۵

 بدین‌ وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۵ می‌ رساند نظر به اینکه برخی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اقدام به اعلام رشته جدید و یا حذف رشته موجود و یا اصلاح برخی شرایط و … از دفترچه راهنمای انتخاب رشته بعد از انتشار دفترچه مذکور نموده و مراتب نیز از طرف شورای گسترش آموزش عالی به سازمان واصل شده است. لذا مراتب طی اطلاعیه‌ای در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۴/۲ از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام و به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. داوطلبان گرامی می‌بایست در این فرصت نسبت به انتخاب رشته کد رشته محل‌های مورد علاقه خود از دفترچه راهنمای مندرج در سایت این سازمان اقدام نموده و بدیهی است پس از انتشار اطلاعیه مذکور می‌توانند، نسبت به ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا