اطلاعیه‌ سازمان سنجش در مورد تاریخ‌، نحوه‌ پرینت ‌کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۱

ضمن‌ آرزوی‌ موفقیت‌ برای‌ خواهران‌ و برادران‌ داوطلبی‌ که‌ درآزمون‌ تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۱ثبت‌ نام‌ نموده‌ اند، بدین‌ وسیله‌ به‌اطلاع‌ می‌رساند آزمون در صبح روز پنجشنبه ۲۵/۸/۹۱ در ۱۱ شهرستان بر اساس جدول شماره ۲ برگزار خواهد شد.کارتهای شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۲/۸/۱۳۹۱ براساس‌ مندرجات‌ بند « الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:   www.sanjesh.org  قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجودنقص احتمالی می‌بایستی "مطابق بند «ب» این اطلاعیه"  به حوزه های رفع نقص کارت مندرج در جدول شماره ۱ مراجعه نمایند.
الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارتهای‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه داوطلبان به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۲/۰۸/۱۳۹۱ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:   www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ ‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به سایت سازمان سنجش به نشانی:   www.sanjesh.org مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند. بنابراین داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس زمان ، تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون ، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
 ب‌ – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون 
آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون‌کلیه‌داوطلبان‌ به‌ شرح‌ جدول‌شماره‌ 1 (یک) می باشد.
ج-داوطلبان چنانچه در خصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند.
۱-با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون ، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای  1،۲،۳،۴،۶،۷،۸،۹ و ۱۰ کارت شرکت در آزمون (شامل نام خانوادگی  و نام ، سال تولد، شماره شناسنامه‌، کد ملی ، مقطع تحصیلی ،عنوان رشته تحصیلی،تاریخ فارغ التحصیلی ،علاقمند پاسخگویی به سوالات حوزوی و دانشگاهی ومعدل ) مشاهده نمودند ،لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ ۲۴/۸/۹۱ منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات ،نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.
شایان ذکر است چنانچه موارد اصلاح شده مغایر با ضوابط آزمون باشدمورد یا موارد اصلاحی لحاظ نخواهد شدو در صورتیکه نسبت به بند ۵ (جنس) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ۲۳و۲۴/۸/۹۱ از ساعت ۸ الی۱۲ و۱۴ الی ۱۷ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه ی رفع نقص براساس جدول شماره ۱( یک) مراجعه نمایند.
۲-چنانچه عکس روی کارت شرکت در آزمون دارای اشکالاتی از جمله ، واضح نبودن عکس واشتباه عکس می باشد و یا چنانچه موفق به پرینت کارت  شرکت در آزمون نشده اید ضروری است  در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۳و۲۴/۸/۹۱ از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۷ با بهمراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴*۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاً به باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه (براساس جدول شماره  یک) مراجعه نمایندوموضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد.
***: داوطلبانی که کارت شرکت در آزمون آنان فاقد عکس می باشد لازم است براساس پیامی که در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون نمایش داده می شود مدارک مورد نیاز را تهیه و در جلسه آزمون بهمراه داشته باشند.
د- تذکرهـای مـهم
۱- همزمان با قرار گرفتن کارت شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:   www.sanjesh.org  بمنظور آگاهی بیشتر داوطلبان از ضوابط آزمون ، برگ راهنمای شرکت در آزمون نیز بر روی سایت قرار داده می شودتا هر داوطلب با مطالعه دقیق آن برای حضور در جلسه آزمون و پاسخگویی به سوالات اقدام نمایند.در صورت ضرورت داوطلبان می توانند از آن پرینت تهیه نمایند.
۲- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ ،مدادتراش ، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
۴- درهای ورودی حوزه های امتحانی صبح راس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت صبح) بسته خواهد شد و لذا به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در جلسه آزمون حاضر باشند. شروع فرآیند برگزاری آزمون راس‌ ساعت‌ 8:30 (هشت  و سی دقیقه صبح) آغاز می‌گردد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در سالنهای امتحانی به حوزه امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.
۵-داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه , ماشین حساب ، بی سیم، جزوه، کتاب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند بدیهی است در غیر اینصورت به عنوان متخلف تلقی و مطابق قانون تخلف و تقلب با آنان ذفتار خواهد شد .

جدول شماره یک –نشانی محل رفع نقص کارت داوطلبان آزمون ‌ تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۱
ردیف
استان
محل رفع نقص
آدرس حوزه رفع نقص
۱
آذربایجان شرقی
دانشگاه شهید مدنی اذربایجان
تبریز – نصف راه(میدان جهاد)- خیابان آذربایجان – خیابان ورزش – بالاتر از سالن ورزشی شهرداری تبریز – پردیس تبریز
۲
آذربایجان غربی
موسسه آموزش عالی آذرآبادگان
ارومیه – بلوار شهید باهنر – روبروی مجتمع فرهنگی شمس – پلاک ۲۰۱ – دفتر ریاست
۳
خراسان رضوی
آموزشکده فنی دختران الزهرا (س) مشهد
مشهد – بلوار معلّم – خیابان سیدرضی – سیدرضی ۴۹
۴
اصفهان
دبیرستان فرهنگ
اصفهان-میدان بزرگمهر-ابتدای بزرگمهر-مادی نیاصرم-کوچه شش(روشن)
۵
خوزستان
دبیرستان پسرانه ابراهیمی
اهواز-کیانپارس-خیابان ۲ شرقی
۶
فارس
دانشگاه شیراز
شیراز – خیابان ساحلی غربی – مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
۷
قم
دانشگاه قم
قم – جاده قدیم اصفهان – بعد از شهرک قدس – ساختمان سازمان مرکزی
۸
کرمان
دانشگاه پیام نور کرمان
کرمان – انتهای بلوار جهاد – جنب شهرک افضلی پور – ساختمان شماره ۲ – اداره امتحانات
۹
کرمانشاه
دانشگاه رازی کرمانشاه
کرمانشاه – بلوار شهید بهشتی – مقابل بیمارستان آیت الله طالقانی – دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه
۱۰
مازندران
سازمان مرکزی دانشگاه مازندران
بابلسر- خیابان پاسداران-مرکز برگزاری آزمونها
۱۱
تهران
دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش آموزش کشور
تهران – خیابان انقلاب – ضلع غربی میدان فردوسی- بن بست شاهرود
 
 
جدول شماره ۲ – محل برگزاری آزمون‌ تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۱
ردیف
استان
شهرستان محل برگزاری آزمون
شهرستانهای محل اقامت داوطلبان مطابق بند ۱۶تقاضانامه ثبت نامی
۱
آذربایجان شرقی
تبریز
تبریز – اردبیل – زنجان
۲
آذربایجان غربی
ارومیه
ارومیه
۳
خراسان رضوی
مشهد
مشهد – بیرجند – بجنورد
۴
اصفهان
اصفهان
اصفهان – شهرکرد – یزد
۵
خوزستان
اهواز
اهواز
۶
فارس
شیراز
شیراز – بوشهر – یاسوج – بندرعباس
۷
قم
قم
قم – خرم آباد- اراک
۸
کرمان
کرمان
کرمان – زاهدان
۹
کرمانشاه
کرمانشاه
کرمانشاه – ایلام – سنندج – همدان
۱۰
مازندران
بابلسر(مرد)
بابل(زن)
ساری-رشت -گرگان
۱۱
تهران
تهران
تهران – سمنان – قزوین – کرج
 
 

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا