اسکودا: ثبت نام مجدد برای آزمون وکالت ۹۹ انجام نمی‌شود

پایگاه خبری اختبار- اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری (اسکودا) ضمن تاکید بر برگزاری آزمون وکالت در موعد مقرر اعلام کرد که ثبت نام مجدد برای شرکت در این آزمون به عمل نخواهد آمد.

به گزارش اختبار، با توجه به تغییر زمان آزمون وکالت ۹۹ از آذر به اسفندماه، بعضی از جاماندگان ثبت‌نام امیدوار بودند امکان ثبت‌نام مجدد داوطلبان فراهم شود اما امروز روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران اطلاعیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

به اطلاع می‌رساند همانطور که در اطلاعیه‌های اخیر اعلام شده است؛ هیچگونه ثبت نام جدید در آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ به عمل نخواهد آمد.

بدیهی است آزمون در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۶ دیدگاه ها

  1. با سلام
    امیدوارم ۲۲اسفند ماه آزمون وکالت با رعایت مقررات بهداشتی برگزار بشه و برای تمام عزیزانی که در این مدت زحمت کشیده اند اما نگران سلامتی شون هستند آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
    کسانی که به دنبال عقب افتادن آزمون هستند و به هر دلیل اعم از بیماری یا مشکلات دیگر نتوانستند مطالعات شون رو طبق برنامه انجام دهند چون آمادگی برای آزمون وکالت نیاز به برنامه بلندمدت داره، از همین الان برای سال بعد برنامه ریزی کنند.
    با آرزوی موفقیت برای همه دوستان عزیز

  2. از اختبار عزیز و کسایی که در کانون هستند تقاضا دارم تا سال دیگه اصلاحیه جدید واسه قانون وکالت ندید لطفا ما همینجوری درگیر هستیم حداقل بزارین سال دیگه با شرایط امسال آزمون بدیم نه شرایط جدید

  3. عزیزان بحث ناقل بودن نیست حرف اینه که کرونای انگلیسی رو جوونا بیشتر خودش و نشون میده دیگه ناقل نیستی جز اموات حساب میشی امروز آزمون میدی ۳روز بعد میمیری دیگه حتی فرصت پیدا نمیکنی واسه وکیل شدنت خوشحالی کنی

  4. سلام و خسته نباشید خدمت همه منم مثل همه شما ازمون دارم و این روزا سعی و تلاشمو دارم میکنم بتونم بخونم و قبول شم اما چیزی که فکر منو مشغول کرده استرس این بیماری لعنتی هس که تمرکز ازم میگیره بنظر من ازمون حداقل بزارن بعد از تزریق واکسن خیلی بهتره و فکر نکننم همین الان تا ما ازمون شرکت کنیم و قبول شیم زود راهی کار وکالت میشیم خودش چند ماهی طول میکشه و جایی برای ناراحتی دوستان نیست پس بیاین به فکر خانوادهامونم باشیم که بعد از شرکت در ازمون ناقل نباشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا