استخدام فارغ‌التحصیلان حقوق در بیمه البرز

فراخوان استخدام سراسری شرکت بیمه البرز در سال ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- شرکت بیمه البرز برای تامین منابع انسانی مورد نیاز خود در سال ۱۴۰۲ از میان فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف، از جمله حقوق، دعوت به همکاری می‌کند.

این فراخوان برای عنوان شغلی کارشناس در ستاد مرکزی و شعب سراسر کشور، مطابق با ضوابط و آئین‌نامه استخدامی شرکت از بین متقاضیان واجد شرایط به تعداد محدود در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس، بومی و ساکن یکی از محل خدمت‌های مورد نظر خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۷ دی ۱۴۰۱ لغایت پایان ۳۰ دی ۱۴۰۱ برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی با مراجعه به سامانه استخدامی بیمه البرز به آدرس https://new.alborzins.com/home/recruit و پس از دریافت و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای استخدامی، در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات فردی خود اقدام نمایند.

برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام کلیک کنید

از متقاضیان واجد شرایط براساس اولویت‌های مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه‌‌های عمومی و تخصصی- شغلی از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی دعوت بعمل خواهد آمد.

جدول رشته‌های مورد نیاز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من که متولد نیمه دوم ۶۸ هستم با بهترین معدل چاره ام چیه؟چرا اینقدر شرایط سنی رو سخت میذارید ،لااقل یکسال به شرایط سنی اضافه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا