اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۹۹ کانون وکلای کرمان (سهمیه آزاد)

پایگاه خبری اختبار- کانون وکلای دادگستری کرمان اسامی ۷۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۹۹ کانون وکلای کرمان در سهمیه آزاد را اعلام کرد.

این افراد از ۱۳ تا ۱۷ شهریور و بر اساس جدول زمانی اعلام شده باید برای ثبت نام و تشکیل پرونده اقدام کنند.

پذیرفته شدگان سهمیه آزاد آزمون وکالت ۹۹ کانون وکلای دادگستری کرمان

پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۹۹ کانون وکلای کرمان
پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۹۹  کانون وکلای کرمان

شرایط ثبت نام پذیرفته شدگان سهمیه آزاد آزمون وکالت ۹۹ کانون وکلای دادگستری کرمان

 

بر اساس آنچه از سوی روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمان اعلام شده بود، در گزارشی از سوی علی خواجوئی راد، رئیس کانون وکلای دادگستری کرمان در رابطه با آمار وکلای دادگستری کرمان به تفکیک حوزه‌های قضائی مختلف ارائه گردید و اعضای کمیسیون با توجه به تعداد وکیل فعال در حوزه قضایی ،تعداد پرونده‌ها و امکانات موجود به اتفاق آراء، با ۳۰ درصد افزایش سهمیه نسبت به سال ۹۹، تعداد کارآموزان مورد نیاز برای سال ۱۴۰۰ را ۱۳۰ نفر تعیین کردند.

متن کامل خبر را در لینک زیر مشاهده کنید:

تعیین ظرفیت کانون وکلای کرمان برای آزمون وکالت ۱۴۰۰

همچنین جدول تحلیلی اعلام ظرفیت کانون های وکلا برای آزمون وکالت ۱۴۰۰ را در لینک ریر ملاحظه کنید:

جدول تحلیلی اعلام ظرفیت کانون های وکلا برای آزمون وکالت ۱۴۰۰

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. چرت و پرت کمترسرهم کن‌کدوم ظلم برودرصدهای سهمیه ای هارو نگاه کن ببین بدون سهمیه هم قبول بودن وقتی پدرای ماجبهه میرفتن و جانباز میشدن بخاطردفاع ازخانواده‌شماهاو… که الان هرماه‌کلی پول دستگاههای اکسیژن و…بدیم بخاطر بیماریشون 😏

    1. خانم/اقای سلطانی عزیز
      اگر سهمیه باعث بدنامی و اعتراض عزیزی هست، میتواند استفاده نکند.
      هزینه ها رو هم که بنیاد میده.
      ولی قطعا و حتما شهدا و جانبازان و آزادگان ، مثل هر کشور دیگری ،قهرمانان ملی و مایه فخر و استقلال کشور و نور چشم ما هستند. اما برخلاف هر کشوری بابت اون به فرزاندانشون امتیازات ویژه داده شده؛در اقشار مختلف من جمله پزشکی و وکالت که با توجه به حساسیت این مشاغل و ارتباط مستقیم با جان و سلامت و مال و ناموس همان ملتی که پدر محترم شما بابتش زحمت کشیدند بهتره شایستگی علمی و عملی (و نه خونی و خانوادگی) ملاک عمل قرار بگیره. (فلذا به قول شاعر از فضل پدر تو را چه حاصل. ) و هم چنین پدران دیگری مثل پدر بنده شاید در جبهه سلامتشون رو از دست نداده باشن ولی هم در صحنه نبرد بودن و هم تمام طول زندگیشون برای آسایش خانوادشون همیشه تلاش کردن و به هر شکل الان بیمارن ولی فرزندانشون چاره ای جز یک تلاش عادلانه برای قبولی ندارن.
      پدری پولداره و فرزندش رو میفرسته خارج از ایران. پدری پشتوانه شما رو داره و فرزندش انتخاب زیاد داره. پدری هم فقط خدا رو داره و انشاءلله خداوند توفیق بده این عزیزان رو سربلند کنیم.
      یا حق

  2. خیلی بی برنامه هستید دوسال درس بخونیم و با رتبه و درصدهای عالی قبل شیم ولی چون سهمیه داریم نباید اسامی رو اعلام کنید؟ واستون متاسفم چقدر بی برنامه شما وظیفتونه‌کل قبولی هارواعلام کنیدسهمیه داروبی سهمیه چون این اسامی از طرف سنجش اعلام شده اینکارا دیگه واسه چیه چرا سالهای قبل این خبرا نبود 😏😏

  3. سهمیه دارا خوشحال نباشین ک‌وکیل میشین .خدا میدونه ظلم در حق افراد دیگرست..

    وقتی شیر خط کنین قبول بشین .چ‌فایده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا