ادامه فرایند مصاحبه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه از خرداد

مصاحبه‌های باقی‌مانده آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۹۸ در خرداد انجام می‌شود

پایگاه خبری اختبار- مرکز  وکلای قوه قضاییه از ادامه‌یافتن فرایند مصاحبه‌های آزمون سال ۹۸ این مرکز در خردادماه خبر داد.

به گزارش اختبار، بر اساس اعلام مرکز وکلای قوه قضاییه فرایند مصاحبه داوطلبان آزمون سال ۹۸ این مرکز در خردادماه به شرح زیر است:

هفته اول: تهران
هفته دوم: شیراز
هفته سوم: کرمانشاه
هفته چهارم: تبریز

داوطلبان از فردا (۲۱ اردیبهشت) می‌توانند با مراجعه به سامانه مصاحبه نسبت به تکمیل اطلاعات و انتخاب شهر مصاحبه اقدام کنند.

امکان تغییر شهر بعد از انتخاب آن، فراهم نیست.

نشانی محل برگزاری در کارت ورود به جلسه و پیامک درج خواهد شد. ارائه پرینت کارت یا پیامک دریافتی برای ورود به جلسه مصاحبه به همراه کارت ملی، مدارک تحصیلی و مدارک مربوط به نظام وظیفه الزامی است.

روز مصاحبه اقلام بهداشتی (ماسک و دستکش) از سوی مرکز به داوطلبان تحویل داده می‌شود و استفاده از آن در تمام مدت حضور داوطلب در محل مصاحبه، الزامی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۶ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید من برا مصاحبه شفاهی کرمانشاه رو زدم اما تا الان بعد از انتخاب شهر برا مصاحبه هیچ پیامی برا روز دقیق مصاحبه وکارت ورود به جلسه یا تست تشخیص حویت یا هزینه مصاحبه برام نیومده گفتم ببینم تکلیف من بنظر شما چیه از کجا وبا چه شمارهای جویا بشم خیلی ممنون میشم اگه زود جواب منو بدین تا وقتم تموم نشده با سپاس

  2. سلام. شما اطلاع دارید مهلت ثبت نام و انتخاب شهر مصاحبه مشاوران تا چه تاریخیه؟
    چون هرچقد تلاش میکنم پیامک کد تایید به شماره م ارسال نمیشه
    دوستان کسی دیگه هم این مشکلو داره؟

  3. سلام. شما اطلاع دارید تا چه تاریخی مهلت ثبت نام و انتخاب شهر مصاحبه مشاوران تا چه تاریخیه؟
    چون هرچقد تلاش میکنم پیامک کد تایید به شماره م ارسال نمیشه
    دوستان کسی دیگه هم این مشکلو داره؟

  4. سلام و وقت بخیر و با آرزوی طاعات و عبادات همگی..کاش نتایج تحقیقات و همچنین دوره کارآموزی زودتر اعلام بشه حداقل یه برنامه ریزی نسبی خواهیم داشت واسه آینده..خانم زنده دل اگر برای سرکار امکان داره یه پیگیری بفرمایید در این خصوص با دوستان مرکز و این پیام رو برسونید خدمت بزرگواران.

  5. ضمن سلام و احترام ، در مورد روند جذب وکلای قوه قضاییه سوال داشتم.نخست اینکه: مرحله استعلام پزشکی قانونی به چه صورت و در چه زمانی انجام میگیرد؟به گفته برخی دوستان به صورت پیامکی و ظرف مدت خواستی احتمالا۲۴ ساعت پس از اعلام ،شخص مکلف به حضور و اقدام به ازمایش میباشد.
    دیگر آنکه اگر روند به این صورت است،آیا زمان شروع این مرحله را به صورت عمومی اعلام میکنند؟ به طور مثال اعلام کنند که مرحله استعلام پزشکی قانونی از هفته آینده آغاز می شود‌. چرا که به واسطه ضرورت حضور فوری افراد در محل آزمایش و وجود موانعی چون مسافرت و… و عدم اطلاع و حضور به موقع، ممکن است این روند را دچار اخلال نمایید مضافا اینکه گفته میشود امکان صدور دوباره زمان آزمایش وجود ندارد.
    ممنون و سپاسگزار میشوی م اگر در این موضوع توضیح دهید.

  6. باید به مرکز وکلا تبریک گفت که انقدر حساب شده شهرهای مصاحبه رو با زمان دقیق مشخص کرده.چون پیشبینی میشه تهران، کمترین تعدا مصاحبه رو داره در هفته اول خرداد در این مرحله داشته باشه در حالی که نصف هفته اول خرداد تعطیل هست،هفته دوم خرداد هم شهر شیراز که ظاهرا بیشترین تعداد مصاحبه رو در این دور از مصاحبه به خودش اختصاص داده ( با توجه به داوطلبان استان های همجواری که به این شهر میان) ،در هفته آخر هم تبریز که اون هم تعداد مصاحبه های نسبتا کمی رو به خودش اختصاص داده.معمولا این سطح از برنامه ریزی در کشور ما کم سابقه هست.درود بر جناب جهرمی

  7. سلام و عرض ادب سرکار خانم زنده دل .. عذر خواهی میکنم بنده برای مکان مصاحبه مشاوران شهر کرمانشاه رو که زمان مصاحبه مصادف میشود با هفته سوم خرداد انتخاب کردم و تمام مراحل ثبت اطلاعات رو اعم از رزومه تحصیلی . شغلی . تست شخصیت والی آخر رو که میرسد به دریافت کارت کامل کردم اما دریافت کارت رو انجام نمیده و پیام میده که اطلاعات ناقص است و من سهمیه ایثارگری دارم یکی ازآیتم ها در تکمیل اطلاعات کد ایثارگری هست فقط همون آیتم قابل تکمیل شدن نیست الان سوال بنده اینه که آیا مشکل از اون آیتم هست یا کلا الان زوده برای دریافت کارت امتحان ؟؟؟؟ خواهش میکنم به بنده اطلاعاتی بدید و راهنمایی بفرمایید شاید این سوال خیلی از دوستان باشه .

    1. سلام لطفا در این مورد با خود مرکز تماس بگیرید ولی چند نفر دیگه از مخاطبان هم به من گفتن که در دریافت کارت مشکل داشتن. اینکه ایراد از چی می‌تونه باشه متاسفانه در جریان نیستم

      1. سلام ی سوال داشتم. ایا مصاحبه شهر تبریز شروع شده و کارت ها رو دریافت کردید؟ من نمیتونم کارت رو دریافت کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا