احتمال تعویق آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ با پیشنهاد کارشناسان برای ممنوعیت برگزاری آزمون‌ها در خرداد

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از ارائه پیشنهاد ممنوعیت برگزاری آزمون‌ها در خردادماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش اختبار، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به فارس گفت: «در جلسات کارشناسی مقرر شد هیچ آزمونی از قبیل کارشناسی ارشد در خرداد ماه برگزار نشود که این موضوع باید شنبه در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شود و اطلاع رسانی در این زمینه صورت خواهد گرفت.»

رئیسی همچنین درباره وضعیت کنکور سراسری ۱۴۰۰ گفت: «در جلسات کارشناسی ستاد کرونا مقرر شد زمان برگزاری کنکور تغییر نکند و تصمیم بر این شد با فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی کنکور در زمان مقرر برگزار شود. همچنین وضعیت سلامت افرادی که می‌خواهند در کنکور سراسری شرکت کنند از طریق سامانه وزارت بهداشت استعلام خواهد شد، تا در صورت مثبت بودن فرد، فضای جداگانه‌ آزمون برای آنها در نظر گرفته می‌شود.»

سخنان امروز سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا درحالی بیان می‌شود که رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز به تازگی اعلام کرده بود که کانون‌ها خواستار برگزاری آزمون وکالت ۹۹ در خردادماه هستند.

مالکی در گفت‌وگویی با باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود:

سازمان سنجش گفته است که زمان برگزاری آزمون را طی روزهای آتی اعلام خواهد کرد. با توجه به صحبت‌های مسئولان سازمان سنجش بنا شده که آزمون وکالت سال ۹۹، در خرداد ماه برگزار شود، اما هنوز جواب قطعی به کانون وکلا داده نشده است.

تأکید ما بر این است که آزمون وکالت سال ۹۹ که به تعویق افتاده بود حتماً در خرداد ماه امسال برگزار شود، لذا باید منتظر جواب سازمان سنجش و ستاد کرونا بمانیم. با توجه به آن که وزیر علوم هم اعلام کرده، آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد برگزار می‌شود، ان شاءالله آزمون وکالت هم برگزار شود.

به این ترتیب درصورت موافقت ستاد مبارزه با کرونا با پیشنهاد ممنوعیت برگزاری آزمون ها در خرداد، آزمون وکالت نیز در ماه آینده امکان برگزاری نخواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۰ دیدگاه ها

  1. سلام لطفا تاریخ قطعی لغو آزمون وکالت ۱۳۹۹ رو اعلام بفرمایید درجهت کاهش استرس های که چند روز قبل از برگزاری پیش می آید که عده ای احتمال برگزاری می دهند عده ای هم احتمال لغو می دهند عده ای هم سرورند در هر حال چون قضیه رو می دانند!!!!!!

  2. این رشته سر دراااااااااز دارد …
    آزمون وکالت ۹۹ تو خوشبینانه ترین حالت تیرماه ۱۴۰۰ برگزار بشه اونوقت آزمون وکالت ۱۴۰۰ آبان ماه۱۴۰۰برگزار میشه؟؟
    یعنی داوطلبی که توی تیرماه قبول نشه ۳ ماه بعدش آزمون وکالت بعدی رو شرکت میکنه ؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا