اتفاقی بی‌سابقه در آزمون وکالت کانون‌های وکلا

اسکودا قوانین و مقررات مربوط به مواد آزمون وکالت ۹۸ را اعلام کرد

پایگاه خبری اختبار- اسکودا (اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران) فهرست قوانین و مقررات مربوط به مواد آزمون ورودی کارآموزی وکالت ۹۸ را اعلام کرد.

به گزارش اختبار، متن کامل اطلاعیه منتشر شده از سوی روابط عمومی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران به شرح زیر است:

به اطلاع داوطلبان ارجمند آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۸ می رساند؛ بنا به تصویب جلسه مشترک شورای اجرایی اتحادیه و روسای محترم کانونهای وکلای دادگستری و به منظور کاستن از دغدغه های داوطلبان محترم آزمون مقرر گردید فهرستی از قوانین و مقررات مربوط به هر ماده آزمون اعلام  گردد.

سوالات هر یک از مواد آزمون از قلمرو قوانین و مقررات ذکر شده در ذیل هر عنوان و نیز آراء وحدت رویه مرتبط طرح می شود.

بدیهی است این اطلاعیه صرفاً در مورد آزمون سال ۱۳۹۸ جاری است و در سنوات بعدی تصمیم مقتضی توسط شورای اجرایی اتحادیه اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگ، روی آن کلیک کنید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۸۶ دیدگاه ها

  1. بدبخت شدیم دیگه بیا حالا این همه قوانین خاصو بخون تو همون تحصیل دانشگاه یه درس درست حسابی از دروس اصلی ندادن چه برسه قوانین خاص چه گناهی کردیم دهه هشتاد نود اوایلش نشدیم ازمون دهنده؟ ازمونا اون دوره اسون الا سختوسخت والا بخدا تا ۹۳ ۹۲ این چیزا نبود چرا اینقدر سخت میگیرین اخه گرین کارت امریکا اینقدر سختی نداره یه ازمون که تهش بیکاریه داره بریم تورکیه زندگی کنیم خیلی بهتره تا این جا راست میگین جلو پذیرش قضات بگیرین و نماینده ها و استخدامیا بازنشسته منه دانشجو که نه کار دارم نه زندگی چه گناهی کردم ایران به دنیا اومدم؟؟؟؟؟؟

  2. اگه خود کاتوزیان زنده بشه بیاد بیرون و بخواد امتحان بده حداقل نمره رو هم کسب نمی کنه چه برسه به آقایونی که این مطالب را تصویب کردن .

  3. خبرش هم خوب بود هم بد…از این جهت خوبه که دیگه مثل سالهای قبل داوطلبا سردرگم نیستن که کدوم قوانین فرعی رو مطالعه کنند ،اما بد ماجرا اینه که لیست بلند بالایی اسکودا اعلام کرده که باید در عرض سه ماه باقی مونده مطالعه بشه!
    در کل: آشفته حالیم همچنان، اما به نوعی دیگر! :|

  4. آخر یعنی چه؟؟؟
    مقصودشان از عبارت ذیل چیست؟؟؟
    “سوالات هر یک از مواد آزمون از قلمرو قوانین و مقررات ذکر شده در ذیل هر عنوان و نیز آراء وحدت رویه مرتبط طرح می شود”

  5. دلبــــــر بی‌کینه ما شمع دل سیــــنه ما
    در دو جهان در دو سرا کار تو داری صنما

    در واقع ارایه این لیست طولانی به عبارتی «کیلومتری» آن هم نزدیک آزمون یعنی شکنجه روحی و روانی دواطلبین! گویا باید به این دوستان محترم متذکر شد که مارا به خیر شما امیدی نیست لطفا شر مرسانید.

  6. خدا میدونه امسال چه خوابی دیدن ! پنج تا سوال قانون عام هم نمیارن. باید تمام توان رو روی پنجاه تا قانون خاص گذاشت؟!

      1. دقیقا یعنی سه ماه مونده به ازمون باید کلی منابع جدید مطالعه کنیم واقعا این چه برنامه ریزی کانون داره

    1. آقایون مسىول لطفاً در مورد این که اصول فقه حذف شده یا خیر ؟ به طور صریح بگین تا داوطلب ها وقتشون رو هدر ندن ونخونن و اینکه تعداد سوال ها هم تغییر می‌کنه یاخیر؟

  7. دقیقا یعنی چه؟یعنی امسال باید منتظر عجایب جدید بود و از قوانین خاص سوال بیشتر میاد و از قوانین عام چند تا سوال فقط؟!!!!

    1. هر جور فکر میکنم تو یه سال نمیشه همه این قوانینو خوند و جمع بندی کرد.واقعا این حجم از قوانین برا این آزمون زیاده. کما اینکه همین الانشم خیلی از وکلا اشرافیتی به همه ی این قوانین ندارن.ما که مجبوریم و میخونیم ولی…!

    2. دیگه با این اوصاف شک نکن اکثریت سوالا قوانین خاصه کاش زودتر منتشر میکردن تو این وقت کم باید شبوروز کرد فقط قوانین خاصو خوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا