ابلاغ دستورالعمل ساماندهی چگونگی پرداخت شهریه و سنوات دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

دستورالعمل ساماندهی چگونگی پرداخت شهریه و سنوات دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

بر این اساس دانشجویان در صورت دفاع از پایان نامه تا ۱۵ مهر یا ۳۰ بهمن هر سال تحصیلی از پرداخت شهریه نیمسال مربوطه معاف هستند

دستورالعمل ساماندهی چگونگی پرداخت شهریه و سنوات دانشجویان تحصیلات تکمیلی ابلاغ شد.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای خطاب به رئیسان واحدهای مرکز استان (دبیران هیأت امنای استان‌ها)، رئیسان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل سامان‌دهی چگونگی پرداخت شهریه و سنوات دانشجویان تحصیلات تکمیلی را اعلام کردند.

در این بخشنامه عنوان شده است: «دانشجویان تحصیلات تکمیلی که از پایان‌نامه کارشناسی ارشد/ رساله دکتری تخصصی خود تا ۱۵ مهر یا ۳۰ بهمن هر سال تحصیلی دفاع می‌کنند، مشمول سنوات تحصیلی نمی‌شوند و به ترتیب از پرداخت شهریه نیمسال اول یا نیمسال دوم سال تحصیلی مربوط حسب مورد معاف هستند.»

دستورالعمل ساماندهی چگونگی پرداخت شهریه و سنوات دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. با سلام ، لطفا پاسخ دهید درمقطع کارشناسی ارشد برای ترم چهار خودم  مهر ماه ۹۴ فقط واحد پایان نامه را اخذ کرده ام و شهریه اش را هم‌ پرداخته ام و برای ترم بعدی که تمدید کرده اند نصف شهریه ثابت را از بنده می خواهند تکلیف بنده چیست؟؟

  2. با سلام. فرض کنید در ترم سوم پایان نامه را انتخاب واحد کردیم، تا پایان ترم ششم به هر دلیلی نتوانستیم از پایان نامه دفاع کنیم! ولی تا آخر بهمن ماه ترم هفتم حتما دفاع خواهیم کرد.
    این بخشنامه شامل این حالت هم میشود؟ اگر بله، در این صورت شهریه های ترم های چهارم تا هفتم (همان تمدید پایان نامه، برابر با نصف شهریه ثابت) به دانشجو پرداخت میشود؟
    این بخشنامه شامل چند ترم بعد از انتخاب پایان نامه، میشود؟

    1. سلام
      منظور این است که مثلا اگر شما در ترم چهارم (که فرضا ترم بهمن باشد) واحد پایان نامه را انتخاب کرده باشید و بتوانید تا ۱۵ مهر سال بعد |(ترم پنجم) دفاع کنید، نیازی به پرداخت شهریه ثابت ترم پنجم نیست، یا اگر در همین فرض تا ۳۰ بهمن (ترم ششم) دفاع کنید، باید شهریه ثابت ترم پنجم را بپردازید ولی لازم نیست شهریه ثابت ترم ششم را پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا