آغاز مهلت ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از امروز، ۵ بهمن، تا ۸ بهمن برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی و ثبت نام مجدد در این آزمون مهلت دارند.

به گزارش اختبار، بر اساس آنچه پیش‌تر از سوی سازمان سنجش اعلام شده بود، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از روز یکشنبه پنجم تا روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه ۱۳۹۹ برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود در سایت سنجش مهلت دارند. همچنین جاماندگان از ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ می توانند در مهلت تعیین شده ویرایش در آزمون ثبت نام کنند.

مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ابتدا از ۱۶ تا ۲۳ آذرماه ۱۳۹۹ تعیین شده بود که تا بیست و ششم همین ماه تمدید شد.

 اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند اطلاعات ثبت نامی آن دسته از متقاضیانی که در زمان مقرر (از تاریخ ۹۹/۰۹/۱۶ لغایت ۹۹/۰۹/۲۶) در این آزمون ثبت نام نموده‌اند، از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۰۵ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۰۸ به منظور مشاهده و ویرایش بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام که از تاریخ ۹۹/۰۹/۱۶ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس بوده است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

ضمناً به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده ‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که در بازه زمانی فوق (۹۹/۱۱/۰۵ لغایت ۹۹/۱۱/۰۸) بتوانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا