آغاز مهلت تکمیل اطلاعات قبول‌شدگان اولیه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در اطلاعیه ای از آغاز مهلت تکمیل اطلاعات قبول‌شدگان اولیه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش اختبار، قبول‌شدگان مرحله تستی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۰ و همچنین کسانی که وضعیت آنها در کارنامه به عنوان «ذخیره استان انتخابی» اعلام شده‌ از امروز ۵ دی به مدت ۱۰روز وقت دارند اطلاعات خود را در سایت این مرکز تکمیل کنند.

این اطلاعات شامل سوابق تحصیلی، شغلی، فرهنگی، اطلاعات هویتی و ارتباطی است.

هزینه ثبت‌نام برای این مرحله ۴۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

برای تکمیل اطلاعات خود از لینک زیر اقدام نمایید:

تکمیل اطلاعات پذیرفته شدگان  آزمون کتبی وکالت سال ۱۴۰۰ مرکز وکلای قوه قضاییه

تکمیل اطلاعات قبول‌شدگان اولیه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۰

اطلاعیه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به شرح زیر است:

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی وکالت ۱۴۰۰

پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی وکالت سال ۱۴۰۰ از روز ۵ دی ماه به مدت ۱۰ روز فرصت دارند از طریق لینک زیر اطلاعات خود را برای انجام ادامه مراحل در سامانه جذب مرکز تکمیل کنند. این اطلاعات شامل ریز سوابق تحصیلی، شغلی، فرهنگی و اطلاعات هویتی و ارتباطی و نیز تکمیل پرسشنامه شخصیت است.
برای انجام مراحل مصاحبه و استعلامات مربوط به جذب هزینه در نظر گرفته شده ۴،۵۰۰،۰۰۰ ریال است که از طریق سامانه جذب این هزینه نیز باید پرداخت شود.

از آنجا که انجام مراحل ثبت نام در سامانه جذب نیازمند صرف چند ساعت زمان است حتما تمامی این مراحل را خودتان انجام دهید و به هیچ عنوان از طریق دیگران یا مراجعه به متصدی کافی نت اطلاعات را تکمیل نکنید.

در صورت نیاز میتوانید در چند مرحله و روزهای متعدد به سامانه مراجعه کنید و اطلاعات ناقص را تکمیل نمایید لذا هر چه سریعتر ثبت نام خود را شروع کنید تا در صورت نیاز به مراجعه مکرر در ساعات پایانی دچار مشکل نشوید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۹ دیدگاه ها

  1. آیا وکلای که برای تغییر حوزه خدمت قبول شده اند ، دوباره مصاحبه باید شرکت کنندیانه؟

  2. از بیکاری جوانان درآمدزایی میکنن، هر ارگانی استخدامی میزاره ی عالمه هزینه میگیرن از داوطلب ها! آخرشم تعداد محدودی استخدام میکنن

    1. افراد دولتی اونیکه ناشیه اختلاس میکنه،اونم که وارده آزمون برگزار میکنه
      ۴۵۰تومن چ خبرههه،واقعا چ خبرتونههههه
      هرکی قبول شده باید کتاباشو بفروشه تا امثال این هزینه رو جور کنه،واقعا از داوطلبی که حداقل یکسال فقط درس خونده و درامد نداشته چرا ایقد پول میگیرید!!! اوضاع مالی مردم رو نمیدونین!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا