آغاز ثبت ‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

آزمون کارشناسی ارشد

پایگاه خبری اختبار مهلت ثبت ‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از امروز ۱۶ آذر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و تا روز یکشنبه ۱۳۹۹/۹/۲۳ ادامه دارد. زمان برگزاری این آزمون روزهای ۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۰ است.

شرایط و ضوابط

  1.  همه دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی می توانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام که همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ ۹۹/۰۹/۱۶ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد، در آزمون ورودی شرکت نمایند.
  2.  پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته‌های دوره روزانه سال ۱۳۹۹ چه در دانشگاه محل قبولی ثبت‌نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند اجازه ثبت‌نام و شرکت در آزمون سال ۱۴۰۰ را نخواهند داشت.
  3.  هر متقاضی علاوه بر رشته امتحانی اصلی، در صورت داشتن شرایط (طبق مندرجات دفترچه راهنما که در زمان ثبت‌نام منتشر می‌گردد) می‌تواند در یکی از رشته‌های امتحانی شناور که (در جدول رشته‌های امتحانی با علامت * مشخص شده)، به عنوان رشته امتحانی دوم ثبت‌نام نماید.

هزینه ثبت‌نام در این آزمون ۹۰۸,۵۰۰ ریال است. اعلام علاقمندی به گزینش رشته های پیام نور یا غیرانتفاعی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نیز ۱۳۷,۰۰۰ ریال هزینه خواهد داشت.

برای ورود به سامانه ثبت‌نام کلیک کنید

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ کلیک کنید

همچنین می‌توانید مواد امتحانی گرایش‌های رشته حقوق در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ را در جدول زیر ببینید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا