آغاز به کار سامانه جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء

مهلت ثبت‌نام در جذب اختصاصی داوطلبان قضاوت ۱۳۹۶ تا ۲۱ دی‌ماه ادامه دارد

پایگاه خبری اختبار- ثبت‌نام از داوطلبان جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۶ از امروز، سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه نیز ادامه دارد.

برای ورود به سامانه جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء ۹۶ کلیک کنید

به طور کلی ۳ دسته از داوطلبان، به شرح زیر واجد شرایط برای ثبت نام در سامانه جذب اختصاصی می‌باشند: داوطلبان دانشگاهی؛ داوطلبان حوزوی و ایثارگران که شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای این داوطلبان در اطلاعیه ثبت‌نام، تشریح شده است.

برای مطالعه اطلاعیه جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال ۹۶ کلیک کنید

لازم به ذکر است که داوطلبانی که سابقه قبولی در مصاحبه علمی آزمون‌های گذشته (اعم از جذب عمومی، اختصاصی، مناطق محروم، شورای حل اختلاف و ….) داشته باشند و پرونده ایشان در مراحل مختلف از جمله آزمون شخصیت، گزینش و کارآموزی در جریان باشد، حق ثبت‌نام و شرکت در این فرایند را نخواهند داشت و چنانچه داوطلبی برخلاف این مقرره اقدام نماید، ثبت‌نام وی کأن‌لم‌یکن تلقی می‌گردد و وجه پرداختی به هیچ عنوان به وی مسترد نخواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۲ دیدگاه ها

  1. با سلام.بنده در ازمون جذب اختصاصی قضاوت ثبت نام کردم.ولی اسم شهرستان بنده در سایت نه در زمان ثبت نام و نه در زمان ویرایش وجود ندارد و بنده مجبور شدم اسم مرکز استان را به عنوان محل تولد بزنم.بنده از شهرستان سمیرم از استان اصفهان هستم.الان بنده باید چیکار کنم؟؟به کجا باید اعلام کنم؟؟؟

  2. سلام آقای هوشیار،سوالی دارم ممنون میشم اگه پاسخ بفرمایید خیلی به این پاسخ نیاز دارم
    اگه کسی سالای قبل در مصاحبه علمی جذب اختصاصی شرکت کرده باشه و قبول نشده باشه آیا باز میتونه در جذب اختصاصی ثبت نام کنه؟ آیا به مصاحبه علمی دعوت میشه اگه شرایطشو داشته باشه یا چون قبلا یه بار در مصاحبه علمی جذب اختصاصی قبول نشده دیگه نمیتونه شرکت کنه؟
    ممنون میشم اگه پاسخ بفرمایید..

  3. سلام آقای هوشیار، خسته نباشید
    بنده فوق لیسانس حقوق دانشگاه تهران به تازگی فارغ تحصیل شده ام معدلم بالای شانزده هست چن روز پیش جذب اختصاصی ثبت نام کردم، سربازی دارم و غیبت ندارم،آیا به مصاحبه علمی دعوت میشم؟ یعنی از لحاظ سربازی منعی واسه مصاحبه علمی ام به وجود نمیاد؟
    تشکر

  4. سلام.
    من در جذب اختصاصی ثبت نام کردم . میخواستم بدونم زمان مصاحبه علمی کی هست؟ ممنون

  5. سلام
    دوستان حقوقی بنده می خواستم بدونم با توجه به اینکه از اردیبهشت مصاحبه شروع می شه و باتوجه به اینکه تازه می خوام منابع مصاحبه رو بخونم (همه چیز یادم رفته ) آیا امسال شرکت کنم؟ خیلی مرددهستم .

      1. من شرایط ثبت نام جذب اختصاصی رو دارم ثبت نام کردم چن روز پیش،ولی سوالی ذهنمو مشغول کرده،در مورد بند مربوط به سربازی در اطلاعیه جذب اختصاصی نوشته که کسانیکه کارت پایان خدمت دارن یا معافیت قانونی دارن و یا مشمولانی که غیبت ندارند میتونن ثبت نام کنن حالا من تازه فوق لیسانس تموم کردم کارت پایان خدمت ندارم معافیت هم ندارم، مشمول سربازی هستم غیبت هم ندارم، پس ثبت نامم مشکلی نداره؟چون در جذب عمومی مشمولین نمیتونند اما در جذب اختصاصی نوشته میشه
        میخواستم مطمئن بشم که میتونم در مصاحبه شرکت کنم؟
        سپاسگزارم

  6. سلام خانم زنده دل وقتتون بخیر
    من شرایط ثبت نام جذب اختصاصی رو دارم ثبت نام کردم چن روز پیش،ولی سوالی ذهنمو مشغول کرده،در مورد بند مربوط به سربازی در اطلاعیه جذب اختصاصی نوشته که کسانیکه کارت پایان خدمت دارن یا معافیت قانونی دارن و یا مشمولانی که غیبت ندارند میتونن ثبت نام کنن حالا من تازه فوق لیسانس تموم کردم کارت پایان خدمت ندارم معافیت هم ندارم، مشمول سربازی هستم ولی غیبت ندارم پس ثبت نامم مشکلی نداره؟اگه شما یا بقیه دوستان اطلاعی داشته باشن در اختیارم قرار بدین ممنون میشم

    1. سلام
      اینجوری که تحقیق کردم ظاهرا روال سالای پیش اینجوری بوه که مصاحبه علمی جذب اختصاصی حدودا از اردیبهشت ماه شروع میشه که قبلش واسه اعلام تاریخ دقیق مصاحبه با داوطلب تماس میگیرن.

  7. با سلام خواهش میکنم جواب بدید من فارغ التحصیل حقوق دانشگاه دولتی ام اما جز اون گروه های اعلامی نیستم ولی سهمیه ایثارگری دارم میتونم ثبت نام کنم یا فقط باید فارغ التحصیل اون دو گروه دانشگاه باشم؟

  8. سلام.وقت بخیر.جذب اختصاصی قضات ازمون اولیه نداره ؟یعنی بعداین ثبت نام مستقیم میره مرحله مصاحبه؟ممنون از همه

  9. سلام خدمت دوستان
    منابع مصاحبه علمی در کل شامل چهار درس اصلی مدنی آدم جزا و آدک میشه
    از اونجا هم که تعداد مصاحبه گیرندگان کمه معمولا ۱۰ روز قبل از تاریخ مصاحبه تماس میگیرند زمان ومکان مصاحبه رو اعلام میکنن

    1. هر سال همزمان با اطلاعیه جذب منابع هم اعلام میشد اما امسال اعلام نشده ایا این میتونه دلیلی بر تغییر منابع باشه؟

  10. سلام خانم زنده دل
    تورو خدا جواب بدین
    پدر من ۳۰ ماه سابقه حضور در جبهه دارن اما داوطلبانه نبوده با توجه به بخشنامه ای که در این مورد هست که سه چهارم حضور موظف سربازان وظیفه در جبهه، حضور داوطلبانه محسوب میشه آیا شامل من هم میشه؟
    آیا من می تونم در جذب اختصاصی ثبت نام کنم؟
    ممنون میشم اگر سایر دوستانم اطلاعی دارن راهنمایی کنن.

    1. اگه داوطلبانه نباشه مثل خدمت سربازی پدرتون یا خدمت سربازی خودتون،سهمیه محسوب نمیشه.

    2. دوستان اطلاعات اشتباه ندین این اطلاعات با سرنوشت مردم ارتباط داره علی آقا برادر من شما مشمول میشین و امیدوارم این پیانو ببینین طبق اطلاعیه فرزندان ایثارگران با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه نیز ایثارگر تلقی میشن و در سهمیه ۵ درصدی شرکت میکنن و طبق بخشنامه نیروهای مسلح که خود شما نیز اطلاع دارین سه چهارم خدمت کارکنان پایور و وظیفه نیروهای مسلح در مناطق جنگی خدمت داوطلبانه محسوب میشه گویا دوستانی که در ابتدا به سوال شما پاسخ دادند فراموش کرده اند که همین قوانین و بخشنامه باعث شده امسال مشمولین سهمیه ایثارگران در آزمون کانون وکلا و آزمون مرکز مشاورین قوه قضاییه بیشتر از هر سال دیگه افزایش پیدا کرده باشند در رابطه با کد ایثارگری ۱۲ رقمی متیونین به سایت آجا مراجعه کنین و کد ۱۲ رقمی ایثارگری پدرتون رو در صورت داشتن کارت ایثارگری بگیرین اگر سایت ایراد داشت و ارور دیدین به امور ایثارگران کارکنان ارتش محل سکونت خود مراجعه کنین در ضمن اگر در سایت این جمله که میگوید این کد صرفا متعلق به خود ایثارگر میباشد و نه همسر و فرزندان را مشاهده کردید بی اعتنا باشید دوستان من به ستاد کل نیروهای مسلح مراجعه کردند و به آن ها گفته شد که سایت اپدیت نیست و کدی که سیستم میده هم برای خود ایثارگر و هم همسر و فرزندان قابل استفادس معمولا هم عدد ۳۲ بعلاوه کد ملی پدرتون میشه کد ایثارگری

      1. ممنون دوست عزیز
        هیچ کدوم از ارگان های ارتش توی شهرمون نیست تا حالا هم نتونستم جواب قطعی رو پیدا کنم
        می ترسم کارت اعتباری بخرم و مشمول نگردم حیف بشه
        اگه مطمئن هستین محاسبه سه چهارم شامل آزمون قضاوت هم میشه من ثبت نام کنم؟
        بازم بی نهایت ممنون

        1. ببینید علت تصویب این بخشنامه که از طرف ستاد کل به تایید مقام معظم رهبری نیز رسید این بود که در گذشته صرفا سپاهیان محترم که در زمان جنگ تحمیلی عمدتا داوطلبانه به مناطق اعزام میشدند ایثارگر تلقی میشدند و پرسنل غیور ارتشی و همچنین سربازان تحت این عنوان که وظیفه قانونی خود را انجام میدهد اند ازین مزایا بی بهره بودند که در نهایت از چند سال قبل این مسئله رفع و بر طبق همین بخشنامه قسمتی از خدمت این عزیزان نیز داوطلبانه محسوب میشود و در رابطه با سوال شما از تصویب قانون جدید ایثارگران تا به امروز به همان ترتیبی که در پیام قبلی گفتم در کنکور های سراسری، آزمون های شغلی دستگاه های اجرایی و آزمون های وکالت این سهمیه در نظر گرفته شده، قضاوت ازین امر مستثنی نیست خود بنده که به امور ایثارگران ارتش مراجعه نمودم به من گفته شد در صورتی که هر. نهادی از ما استعلام بگیرد اینگونه جواب میدهیم که خود شخص یا پدر شخص این مدت خدمت در مناطق جنگی داشته که براساس بخشنامه فلان و دستور مقام معظم رهبری سه چهارم این مدت داوطلبانه محسوب میشود امیدوارم توضیحات کافی بوده باشد شاد و پیروز باشید

  11. سلام کسی میدونه مصاحبش چه زمانی برگزارمیشه معمولاچندماه بعد،چرازمانش رواعلام نمیکنن

  12. خانم زنده دل از چه دروسی درجذب اختصاصی آزمون گرفته میشود ؟ در سایت معاونت انسانی قوه قضائیه که چیزی نیومده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا