آزمون جذب داور و میانجیگر قوه قضاییه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

پایگاه خبری اختبار- رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون جدیدی برای جذب داور و میانجیگر خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی در مورد جزییات نحوه به کار گیری داوران و میانجیگران در شوراهای حل اختلاف گفت: میانجیگران و داورانی که بهمن ماه سال گذشته در آزمون سراسری شرکت کردند در حال حاضر مراحل جذبشان شامل مصاحبه و بعد آموزش درحال انجام است .

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت:با توجه به اینکه همچنان به نیرو نیاز داریم و ظرفیت پذیرش نیز در این زمینه وجود دارد، برای اینکه بتوانیم داوران و میانجیگران بیشتری را به خدمت گیریم تصمیم داریم روند جذب را همچنان دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید:

وی در مورد مراحل جذب داوران و میانجیگران در شوراهای حل اختلاف گفت: دو دسته جذب داریم که هم با آزمون را شامل می شود و هم بدون آزمون، کسانی که شرایط برتری دارند بدون آزمون اما با مصاحبه و آموزش و سایر افراد متقاضی با آزمون جذب می‌شوند که به زودی با کمک یکی از مراکز برگزاری آزمون‌های سراسری و در قالب یک آزمون استاندارد این آزمون برگزار و جذب داور و میانجیگر انجام خواهد شد

صادقی همچنین در مورد افزایش ظرفیت جذب داوران و میانجیگران گفت: هدف این است که هرچه بیشتر پرونده‌ها به سمت داوری و میانجی‌گری کشیده شود و کمتر نیاز باشد مردم به دادگستری مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۵ دیدگاه ها

  1. سلام، من آزمون بهمن ماه سال گذشته قبول شدم، ولی الان ۶ ماه میگذره هنوز برای تحویل مدارک تماس نگرفتن چه برسه به مصاحبه.

  2. سلام، من هم جز قبولی های پارسال ۱۴۰۰هستم، هنوز برای مصاحبه دعوت نشدم، چطور دوباره می خوان آزمون بگیرن احتمالا کمبود بودجه دارن، فقط آزمون برگزار می کنن

  3. من با جهاددانشگاهی تماس گرفتم گفتن مصاحبه و کلاسهای مجازی انلاین انگار تشکیل شده به سایت مراجعه کنید ولی تو سایتم تو اطلاعیه هاچیزی نیست .یعنی چی اخه شش ماه شد هنوز خبری ازتماس نیست دارن دوباره اگهی جذب منتشرمیکنن

  4. سلام من هم پذیرفته شده بهمن ماه هستم که تازه برای ارسال مدرک با من تماس گرفتن
    خواستم بدونم کسی خبر داره بعد از مصاحبه دوره آموزشی داره یانه ؟

  5. با سلام
    بنده از پذیرفته شدگان آزمون بهمن پارسال می باشم هیچ تماسی هم با بنده نداشتن برای سایر مراحل
    تازه خودمم پیگیری کردم گفتن پذیرفته شده های سال های قبل تو نوبت هستن شما برو برا یکی دو سال دیگه
    ولا اصلا دیگه داره یادم میره من پذیرفته شدم یه مرحله

      1. سلام و احترام
        بله ثبت نامی های گروه فارغ التحصیلان رتبه یک تا سه دانشگاه های دولتی سطح یک استان تهران شهریور ظاهرا مصاحبه است. فروردین ۱۴۰۱ تشکیل پرونده دادیم.
        با تشکر از اطلاع رسانی اختبار
        لطفا همچنان در این رابطه خبر منتشر بفرمایید و پیگیری کنید

  6. هنوز قبولی های ۱۴۰۰ رو تعیین تکلیف نکردند.
    حتی برای تشکیل پرونده هم دعوت نشدند.چه رسد به مصاحبه.

    1. سلام
      کدام استان تشریف دارید؟
      استان تهران، آبان ۱۴۰۰ ثبت نام کردیم و در فروردین ۱۴۰۱ در ساختمان مرکزی پیچ شمیران تشکیل پرونده دادیم و شهریور مصاحبه داریم البته به صورت رسمی هنوز تاریخ مصاحبه اعلام نشده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا